  • 1. Data: 2009-05-28 09:43:52
    Temat: Należność od kontrahenta z zagranicy
    Od: asuszek <a...@g...com>

    Kontrahent zagraniczny od lipca 2008 roku zwleka z zapłatą Faktur w
    kwocie ok 5000 Euro. Po kilku wezwaniach zadeklarował sie że
    przyjedzie osobiscie zapłacić nam pieniadze za te faktury. Co zrobic w
    przypadku gdy kontrahent będzie chciał zapłacić nam należność w
    złotych polskich po jakim kursie przyjać pieniadze do kasy. Pytam
    dlatego ze kurs wystawiania faktur był ok 3 zł teraz jest ok 4 zł.
    proszę o podpowiedź.

  • 2. Data: 2009-05-29 07:06:55
    Temat: Re: Należność od kontrahenta z zagranicy
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    asuszek wrote:
> [...]
    > złotych polskich po jakim kursie przyjać pieniadze do kasy. Pytam
    > dlatego ze kurs wystawiania faktur był ok 3 zł teraz jest ok 4 zł.

    A gdyby zapłacił w walucie, to po jakim kursie?
    Po coś chyba są różnice kursowe.

  • 3. Data: 2009-05-29 07:54:29
    Od: mysiar <p...@W...pl>

    asuszek wrote:
> [...]
    > złotych polskich po jakim kursie przyjać pieniadze do kasy. Pytam
    > dlatego ze kurs wystawiania faktur był ok 3 zł teraz jest ok 4 zł.

    wystawiłeś fakturę na 5000 Euro to ma Ci zapłacić 5000 Euro.
    Co Cię interesuje kurs ?

    Ja wystawiam faktury w GBP i tak mi płacą bez względu na kurs.

    Pozdrawiam
    Piotr