  • 1. Data: 2004-09-29 17:50:08
    Temat: NOWA DG - PYTANIE
    Od: "Krzys1972" <k...@v...pl>

    Witam Serdecznie.

    Chce zarejestrowac działalność gospodarcza ale mam troche problemów i
    postaram sie wyjaśnić os co chodzi.
    Stale zameldowanie mam w woj. lubuskim. Jednak nie mieszkam tam juz od
    prawie 6 lat. Wynajmuje mieszkanie w Gdańsku ale niestety wlasciciel nie
    chce mnie zameldowac nawet czasowo. Wg nowych przepisow dzialalnosc musze
    zarejestrowac tam gdzie mam stale zameldowanie wiec w moim przypadku w
    Zielonej Gorze. Dzizlalnosc bedzie prowadzona w GDansku bo tutaj mieszkam. I
    problem zaczyna sie w tym momencie iz z tego co mnie poinformowano w
    Urzedzie Skarbowym to VAT bede muaial rozliczac i placic w jednym urzedzie a
    podatek w drugim. Taka sytuacja bedzie dla mnie bardzo niedobra. Bo jesli
    jakies beda problemy i bede musial sie osobiscie zjawic powiedzy w US
    Zielona Gora to mam jazdy ponad 400km. Czy mozna jakos to zalatwic aby
    wszystko normalnie rozliczac sie w US Gdansk ?? Bardzo Prosze o pomoc.

    Prosze takze o informacje jakie pity sie sklada przy zamykaniu DG

    Krzysiek

  • 2. Data: 2004-09-30 12:36:50
    Temat: Re: NOWA DG - PYTANIE
    Od: "Aszanti" <a...@t...pl>

    Mialam dokladnie taki sam problem. Mozesz sie dogadac, przynajmniej mi sie
    udalo. Poszlam do jednego z tych US i po prostu poprosilam o mozliwosc
    rozliczenia w jednym Tu napisalam podanie, zgode wyrazono. A w drugim
    napisalam informacje zalaczajac kserke tego co mi dali w tym pierwszym US. I
    nikt mi zadnych problemow nie robil.

    PZDR