  • 1. Data: 2005-04-08 14:45:56
    Temat: NIP-3 - data zameldowania
    Od: "Andrzej" <a...@n...walla.com>

    Witam

    Wypełniam właśnie NIP-3 i nie wiem co wpisać w B.4.43 jako "data
    zameldowania". Jestem zameldowany w swoim mieszkaniu od niepamiętnych
    czasów... skąd mam wiedzieć kiedy to było? Gdzie jest to zapisane?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-04-08 15:02:03
    Temat: Re: NIP-3 - data zameldowania
    Od: "Piter" <p...@p...onet.pl>

    Ja uzyskałem taką informację w Urzędzie Miasta, w pokoju, w którym wyrabia
    się dowody

  • 3. Data: 2005-04-08 16:01:24
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Andrzej wrote:
> [...]
    > zameldowania". Jestem zameldowany w swoim mieszkaniu od niepamiętnych
    > czasów... skąd mam wiedzieć kiedy to było? Gdzie jest to zapisane?

    w starym dowodzie masz datę zameldowania.

  • 4. Data: 2005-04-09 05:39:12
    Od: "Harry" <f...@U...fm>

    a ja kiedys sluchalem audycji pana Weiss'a w radiu ;) co sie okazalo nikt
    tego nie sprawdza, wiec podanie jakiejs wymyslonej(realnej) daty nie
    przysporzy ci klopotow, a zaoszczedzi latania po urzedach

    --
    --==Pozdro Harry==--
    ---==GG 833844==---

  • 5. Data: 2005-04-10 13:15:56
    Od: "Tomasz" <t...@g...net!!!>

    Harry wrote:
    > a ja kiedys sluchalem audycji pana Weiss'a w radiu ;) co sie okazalo
    > nikt tego nie sprawdza, wiec podanie jakiejs wymyslonej(realnej) daty
    > nie przysporzy ci klopotow, a zaoszczedzi latania po urzedach

    ojjjj nie wiem.... moja dziewczyna byla wzywana do US w celu wyjasnienia
    daty zameldowania... komputer wyrzucil niezgodnosc. Po wizycie sie okazalo,
    ze pani wpisujac dane do systemu sie pomylila... (kosztowalo to nas
    2wizyty - 1w celu wyjasnienia, 2 w celu poprawienia NIP3... okazalo sie ze
    oba (ten wyslany i ten doniesiony) sa identyczne, ale pani nie raczyla
    przeprosic kwitujac sprawe stwierdzeniem, ze sie zdarza! ... :/ )

    w starych dowodach bylo

    --
    Tomek

  • 6. Data: 2005-04-12 19:11:20
    Od: "Wojciech Kozłowski" <w...@w...pl>

    wpisz datę urodzenia

  • 7. Data: 2005-04-19 13:43:03
    Od: "Elvis" <n...@n...tpi.pl>

    > Wypełniam właśnie NIP-3 i nie wiem co wpisać w B.4.43 jako "data
    > zameldowania". Jestem zameldowany w swoim mieszkaniu od niepamiętnych
    > czasów... skąd mam wiedzieć kiedy to było? Gdzie jest to zapisane?

    A ja dołożę taką wątpliwość:
    Przepisy mówią, że należy składać zeznanie podatkowe w US właściwym ze
    względu na miejsce zamieszkania. Może się zdarzyć, że adres zamieszkania
    jest inny niż zameldowania - co w takim razie wpisać w tą rubrykę? Przecież
    pod danym adresem w ogóle nie jestem zameldowany. Wpisać datę początku
    zamieszkania?

    Pozdrawiam,
    Marcin