  • 1. Data: 2003-05-14 14:41:18
    Temat: Muzyk- sprzedaz licencji a podatek
    Od: "queba" <q...@o...pl>

    Witam!!!
    na podatkach kompletnie sie nie znam i musze zaaciagnac na grupie rady..
    otórz jestem muzykiem i chce sprzedawac moj utwor na zasadzie licencji, lub
    umowe o dzieło
    i w zwiazku z tym mam pytanka:

    1. czy musze zalozyc dzialalnosci gospodarcza zeby moc taka licencja
    dysponowac?
    2. jezeli nie to musze placic miesiecznie na ZUS?
    3. w przypadku umowy o dzielo - jaki placi sie podatek za zawarcie takiej
    umowy, moze za wydanie licencji tez sie placi?
    Jakby ktos mogl mi to wyjasnic bede bardzo wdzieczny.
    Pozdrawiam
    Queba