  • 1. Data: 2002-08-12 11:46:36
    Temat: Linux i okolice - freeware
    Od: "Piotr K." <p...@p...pl>

    Jest jakaś dziwna cisza w zakresie freeware dla DG.
    Czy coś szanowni grupowicze słyszeli ?
    np. o dziwnych wycenach stosowanych przez US ;-)

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 2. Data: 2002-08-12 11:56:45
    Temat: Re: Linux i okolice - freeware
    Od: Nikt <n...@p...onet.pl>

    Piotr K. wrote:

    > Jest jakaś dziwna cisza w zakresie freeware dla DG.
    > Czy coś szanowni grupowicze słyszeli ?
    > np. o dziwnych wycenach stosowanych przez US ;-)

    Z tego co wiem to od dłuższego czasu jest rozsądnie tzn. nikt nie każe
    nic od takiego softu płacić.
    Zdaje się, że było w tej sprawie jakieś pismo z MF czy coś takiego