  • 1. Data: 2006-01-30 14:43:54
    Temat: Likwidacja DG - Ryczalt+vat
    Od: "Rafal M" <m...@p...gazeta3.4pl>

    Witam

    Podjalem decyzje o wyjezdzie z PL, musze wiec zkliwidowac DG prowadzona od
    wrzesnia 2005.

    Forma opodatkowania ryczalt + vat.

    Z tego co mi zostalo to towar na warty ok 1000 zl netto (jeszcze sie
    postaram cos wysprzedac)

    Z zakupow z ktorych odliczalem vat (nie liczac rzeczy szybko zuzytych typu
    papier, tusz do drukarki itp) zostal mi aparat cyfrowy z osprzetem i
    router. --> Co bedzie najlepiej z tym zrobic? Sprzedac jako sprzet uzywany?

    Jak by bylo najlepiej zamknac DG?
    Przegladalem archiwum grupy, wszedzie bylo glownie o likwidacji Dg
    prowadzonej na KPiR ze strodkami trwalymi itd U mnie wydaje sie sprawa jest
    znacznie prostsza.

    Pamietam ze na liscie kiedys ktos podawal fajny link do opisu likwidacji Dg,
    niestety nie moge go wygooglac :(

    Rafal

    Odpowiadajac na moj email
    usun cyfry z adresu