  • 1. Data: 2003-10-14 12:22:45
    Temat: Leasing-odstąpienie umowy???
    Od: "MARVOX" <m...@e...pl>

    Witam serdecznie!

    Jestem tu pierwszy raz.
    Proszę o pomoc w następującej kwestii.
    Mam umowę leasingu na 24 miesiące(wpłata wstępna 35%, raty degresywne).
    Zapłacone 9 rat co daje ok 65% wartości auta.
    Chciałbym znaleźć chętnego na przejęcie leasingu, ale nie wiem kompletnie
    jakie to ma skutki podatkowe:
    -czy na odstępne muszę wystawić fakturę VAT?
    -czy muszę robić korektę faktur otrzymanych od leasingodawcy?
    -ewentualnie co jeszcze muszę zrobić?
    Jestem płatnikiem VAT i prowadzę KPiR.

    Z góry bardzo dziękuję.
    Mariusz

    P.S. jeżeli ten temat to nie tu, to proszę o wskazanie dobrego doradcy.