  • 1. Data: 2012-01-17 17:56:52
    Temat: Koszty uzyskania przychodu
    Od: Lukasz Olesiejuk <m...@w...NOSPAM.net>

    Witam,
    Wlasnie zabralem sie za rozliczenie mojego PITu i zastanowila mnie jedna rzecz.
    W rubryce 36 PIT11 (Koszt uzyskania przychodow) mam kwote 1223,75.

    Mieszkam w innej miejscowosci niz zaklad pracy.
    Czy na PIT-37 moge wpisac kwote wyzsza niz mam na PIT-11?
    Wg mnie, ale wole sie upewnic, moge tam wpisac 1668,72zl.

    Co o tym sadzicie?

  • 2. Data: 2012-01-17 21:13:04
    Temat: Re: Koszty uzyskania przychodu
    Od: "news.internetia.pl" <1...@...p.pl>