  • 1. Data: 2007-01-17 18:05:07
    Temat: Korepetycje - jak rozliczać.
    Od: "Piter" <p...@p...onet.pl>

    Witam,
    Jestem nauczycielem i zamierzam udzielać korepetycji.
    Nie chcę rejestrować DG, gdyż będą to raptem 2 godziny tygodniowo - czyli
    zarobię mniej niż musiałbym płacić na ubezpieczenie zdrowotne.
    W jaki sposób należy rozliczać takie dodatkowe lekcje?
    Rozumiem (czy dobrze?), że będzie to umowa cywilo-prawna (zlecenie) z drugą
    stroną. Czy rozliczenie należy składać miesięcznie, czy w zeznaniu rocznym?
    Jakie formalności należy spełnić?

    Piotrek

  • 2. Data: 2007-01-17 19:06:30
    Temat: Re: Korepetycje - jak rozliczać.
    Od: "Wasyl" <w...@o...pl>

    myslalem ze korki to wszyscy daja "na gebe" :)

    pozdrawiam
    Wasyl

  • 3. Data: 2007-01-18 06:32:53
    Od: "Piter" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wasyl" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
    > myslalem ze korki to wszyscy daja "na gebe" :)

    ale ja chcę być w zgodzie z prawem

    P.

  • 4. Data: 2007-01-24 21:24:14
    Od: "Piter" <p...@p...onet.pl>