  • 1. Data: 2003-09-23 10:45:50
    Temat: Karta członkowska
    Od: "Kubusia" <s...@l...com.pl>

    Witam,

    Otrzymałam fakturę VAT od dostawcy za zakup karty członkowskiej. Czy mogę
    zaliczyć w k.u.p. wartośc netto z w/w f-ry oraz czy mogę odliczyć VAT?
    Jestem osobą fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą (ks. przychodów i
    rozchodów, metoda memoriałowa). Do jakiego art. mogę się odwołać??

    Z góry dziękuję i pozdrawiam
    Aga

  • 2. Data: 2003-09-23 20:51:50
    Temat: Re: Karta członkowska
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 23 Sep 2003, Kubusia wrote:

    >+ Witam,
    >+
    >+ Otrzymałam fakturę VAT od dostawcy za zakup karty członkowskiej.

    A możesz oświecić nas co to za członkowstwo ? ;)

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT)

  • 3. Data: 2003-09-24 06:31:06
    Temat: Re: Zakup karta członkowskiej a koszty
    Od: "Kubusia" <s...@l...com.pl>

    > A możesz oświecić nas co to za członkowstwo ? ;)
    >
    > pozdrowienia, Gotfryd
    > (KPiR, VAT)

    Zakup karty członkowskiej zapewnia możliwość korzystania z niezwykle
    atrakcyjnych zniżek we wszystkich 55 hotelach Orbis SA na terenie całego
    kraju (tj. noclegi, posiłki, wynajem samochodów, itp..)

    Pozdrawiam
    Aga

  • 4. Data: 2003-09-24 07:28:30
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 24 Sep 2003, Kubusia wrote:
    [...]
    >+ Zakup karty członkowskiej zapewnia możliwość korzystania z niezwykle
    >+ atrakcyjnych zniżek we wszystkich 55 hotelach Orbis SA na terenie całego
    >+ kraju (tj. noclegi, posiłki, wynajem samochodów, itp..)

    ...no to z pytaniem o VAT wyciągnęłaś niezły problem :[, bo
    ja konceptu czy owa karta to "usługa turystyczna" nie mam :)

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT)

  • 5. Data: 2003-09-24 07:50:57
    Od: "Kubusia" <s...@l...com.pl>

    > ...no to z pytaniem o VAT wyciągnęłaś niezły problem :[, bo
    > ja konceptu czy owa karta to "usługa turystyczna" nie mam :)
    >
    > pozdrowienia, Gotfryd
    > (KPiR, VAT)

    Jeżeli nie mogę odliczyć VAT to czy mogę zaksięgowąć w K.U.P. ?? Jeżeli tak
    to księguję całość w koszty czy tylko kwotę netto z faktury oraz w jaką
    kolumnę KPiR??

    Pozdrawiam
    Aga