  • 1. Data: 2003-11-04 17:26:54
    Temat: KPiR
    Od: m <a...@p...onet.pl>

    podobno jeśli nie jestem watowcem to nie mogę zaliczyć niczego w koszty
    dodatkowe (kolumna 14) jeśli to nie jest amortyzacja ŚT lub WNiP
    znalazłem coś o tym:
    http://www.iie.home.pl/BIPP/kpir/kp14-001.htm
    czyli nie odliczę od kosztów zakupów pieczątki, książek itp ?

  • 2. Data: 2003-11-04 17:47:13
    Temat: Re: KPiR
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik m napisał:
> [...]
    > znalazłem coś o tym:
    > http://www.iie.home.pl/BIPP/kpir/kp14-001.htm
    > czyli nie odliczę od kosztów zakupów pieczątki, książek itp ?

    A skąd Ci cos takiego wyszło?

    Przyznam że ja chyba głupia jestem bo za chiny nie rozumiem co tam jest
    wyjasniane na tej stronie.

    Ale to może jak z metematyką - umiejetnośc calkowania może zabic
    umiejetnośc dodawani.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 3. Data: 2003-11-04 22:24:52
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 4 Nov 2003, Maddy wrote:

> [...]
    >+
    >+ Przyznam że ja chyba głupia jestem bo za chiny nie rozumiem co tam jest

    :)
    Podoba mi się szczególnie rejestr VAT ustawiony "wspólnie" :)

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)