  • 1. Data: 2004-10-13 14:22:02
    Temat: KILKA DZIŁĄLNOŚCI
    Od: "Adamski" <a...@w...pl>

    ZUS
    Składkę zdrowotną opłaca się z kilku działalności, a społeczną??
    US
    Wybór formy opodatkowania. Czy jeżeli w jednej firmie wybrałem podatek
    liniowy czy rozkłada się to na wszystkie działalności

    Pozdrawiam
    Adam

  • 2. Data: 2004-10-14 20:36:16
    Temat: Re: KILKA DZIŁĄLNOŚCI
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 13 Oct 2004, Adamski wrote:

    >+ ZUS
    >+ Składkę zdrowotną opłaca się z kilku działalności, a społeczną??

    "od tytułu ubezpieczenia". Prowadzenie DG jest jednym "tytułem
    w rozumieniu ustawy o SUS". AFAIK oczywiście :)

    >+ US
    >+ Wybór formy opodatkowania. Czy jeżeli w jednej firmie wybrałem podatek
    >+ liniowy czy rozkłada się to na wszystkie działalności

    Podatek dochodowy płaci *podatnik* czyli ty, a nie "firma".
    Czyli "wszystkie dochody z DG jednakowo".
    Oczywiście to znaczy że (przy założeniu KPiR/PK) może być "każdy
    wspólnik inaczej" :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS)