  • 1. Data: 2011-03-10 10:19:01
    Temat: Jest luka w prawie - zgłaszanie rachunku do US
    Od: Pendrive <P...@d...pl>

    WItam!
    Własnie jestem po rozmowe z 'prokuratorem' z US, jako że zrobilem na
    siebie donos. I okazuje sie że od momentu gdy wszedl druk EDG - 1 , nie
    składa się nipu 1 z rachunkami bankowymi bo zostal ten formularz
    zniesiony a co za tym idzie w przypadku gdy osoba fizyczna prowadzaca DG
    (nie spolki, bo one korzystaja z nip2) nie zglosi rachunku brak jest
    podstaw do ukarania tej osoby, nie uwgzlednili przypadku w kodeksie
    karno skarbowym. Wiec mozna bezkarnie sobie prywatne konta uzywac, jak
    ktos lubi testowac rozne banki - naprzemiennie i bez zgłaszania.

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2011-03-10 10:46:00
    Temat: Re: Jest luka w prawie - zgłaszanie rachunku do US
    Od: tomek <t...@o...pl>

    Dnia 2011-03-10, o godz. 11:19:01
    Pendrive <P...@d...pl> napisał(a):

    > WItam!
    > Własnie jestem po rozmowe z 'prokuratorem' z US, jako że zrobilem na
    > siebie donos.

    Ty tak na poważnie czy to żart awansem z okazji 1. kwietnia :-) ?

    Tomek

  • 3. Data: 2011-03-10 11:33:02
    Od: Pendrive <P...@d...pl>

    W dniu 2011-03-10 11:46, tomek pisze:

    > Ty tak na poważnie czy to żart awansem z okazji 1. kwietnia :-) ?

    na powaznie :) zglaszalem cos powazniejszego niz rachunek a rachunek
    przy okazji.

  • 4. Data: 2011-03-10 14:45:50
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 3/10/2011 4:19 AM, Pendrive wrote:
    > Własnie jestem po rozmowe

    masz tą rozmowę na piśmie?

  • 5. Data: 2011-03-10 14:57:10
    Od: Pendrive <P...@d...pl>

    W dniu 2011-03-10 15:45, witek pisze:

    > masz tą rozmowę na piśmie?

    czynny zal zglaszalem i mialem przed soba Pania oskarzyciel wiec chyba
    wie o czym mowila :) zreszta skoro nie ma obowiazku skladania NIP-1 bo
    wycofano z obiegu to za co chcesz karac (podaj konkretny art z ustawy
    KKS), tlumaczyla mi ze problem wlasnie polega na tym ze wycofano nip
    jeden ale nie zaktualizowano kks, wiec - przynajmniej us w moim miescie
    - nie sciga 1 os firmy za rachunki - od tej zmiany bo juz wczesniej sie
    zalapalem na mandat - spolki scigaja.

    A odpowiedz oficjalna na pismo bede miec, teraz miala kobieta
    watpliwosci co do innej sprawy stad mialem poki co rozmowe.

    P.

  • 6. Data: 2011-03-10 14:59:06
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 3/10/2011 8:57 AM, Pendrive wrote:
    > mialem przed soba Pania oskarzyciel wiec chyba wie o czym mowila

    mam poważne wątpliwości.

    nie masz na piśmie = "ja czegoś takiego nigdy nie powiedziałem".

  • 7. Data: 2011-03-10 17:23:49
    Od: tomek <t...@o...pl>

    Dnia 2011-03-10, o godz. 08:59:06
    witek <w...@g...pl.invalid> napisał(a):

    > mam poważne wątpliwości.
    >
    > nie masz na piśmie = "ja czegoś takiego nigdy nie powiedziałem".

    Ale wiesz, Kotlet po prostu chciał ogłosić światu
    że rozmawiał Z Bardzo Ważną Osobą ;-)

    Tomek

  • 8. Data: 2011-03-10 19:00:31
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 3/10/2011 11:23 AM, tomek wrote:

    > Ale wiesz, Kotlet po prostu chciał ogłosić światu
    > że rozmawiał Z Bardzo Ważną Osobą ;-)

    czyli z osobą, która niewiele wie, ale siedzi na Bardzo Waznym Krześle.

  • 9. Data: 2011-03-10 20:14:23
    Od: tomek <t...@o...pl>

    Dnia 2011-03-10, o godz. 13:00:31
    witek <w...@g...pl.invalid> napisał(a):

    > czyli z osobą, która niewiele wie, ale siedzi na Bardzo Waznym
    > Krześle.

    Wie tyle żeby móc siedzieć na tym krześle - czyli skąd wieje wiatr
    i z której strony chleb jest posmarowany.

    Tomek

  • 10. Data: 2011-03-10 22:10:14
    Od: "Pendrive" <s...@o...pl>

    Użytkownik "tomek" napisał w wiadomości grup

> [...]

    > nie masz na piśmie = "ja czegoś takiego nigdy nie powiedziałem".
    >

    >Ale wiesz, Kotlet po prostu chciał ogłosić światu

    i ze kotletowi ulzylo, i ze glupoty gadales gdy pytalem ponadrok temu o
    stawke 7 % na licencje ...