-
1. Data: 2011-03-15 15:37:05
Temat: Jakie ewidencje sporządzać podczas zawieszenia działalności?
Od: Alex <r...@y...com>
Do tej pory sporządzałem co miesiąc następujące ewidencje i
deklaracje:
KPIR
VAT-7
ZUS DRA
Raport z podatku dochodowego
Ewidencja środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych
Umorzenie środków trwałych za dany miesiąc
Które z tych ewidnecji/deklaracji należy sporządzać również w trakcie
zawieszenia działalności?
Podczas zawieszenia nie będę ponosił żadnych kosztów dotyczących
zachowania źródła przychodów
KPiR oraz raport z podatku dochodowego i VAT-7 raczej nie (bo firma
nie osiąga żadnych przychodów)? ZUS DRA też raczej nie (bo firma nie
opłaca żadnych składek ZUS)?
Jak będzie z ewidencjami związanymi z amortyzacją - ewidencja środków
trwałych i wartości niematerialnych i prawnych oraz umorzenie środków
trwałych za dany miesiąc?