  • 1. Data: 2004-01-09 07:15:14
    Temat: Jakie PLU na kasie w sklepie komputerowym
    Od: "Marek" <n...@p...onet.pl>

    Jak w temacie. Jakie kody powinny być na 100% ?

    Pozdrawiam

    Marek

  • 2. Data: 2004-01-09 21:32:01
    Temat: Re: Jakie PLU na kasie w sklepie komputerowym
    Od: "Jacek" <s...@p...onet.pl>

    Pisałem z pracy i nie maiłem zbytnio czasu, więc zabrzmiało może niejasno.
    Chodzi mi o to, jakie kody PLu powinny być koniecznie na kasie fiskalnej.
    Czy np. wystarczy "napęd" jako określenie CDRW, CD-ROM, DVD-RW, DVD-ROM, FDD
    czy muszę mieć osobny kod na każdy rodzaj napędu ? Jeśli tak to każdy rodzaj
    kabla też powinien mieć swój kod ?
    To jest sprawa prawie nierealna, gdyż w hurtowni często pojawiają się
    nowości i musiałbym czasem w ciągu dnia wprowadzać nowy kod aby móc sprzedać
    taki nowy typ towaru - a przecież jest to niemożliwe przed zrobieniem
    raportu dobowego. Poza tym to byłoby około 1000 kodów.

    Pozdrawiam

    Jacek