  • 1. Data: 2010-04-15 15:30:20
    Temat: Jak zaksięgować bezpodstawne wzbogacenie? :)
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Witam

    Za swiadczone przez Internet uslugi przyjmuje oplaty m.in. za posrednictwem
    serwisu obslugi platnosci.
    Korzystam z jednego serwisu i z niego w zasadzie nie zdarzylo sie, by ktos
    zaplacil za niezamowiona usluge, ale mam tezkonto w innym serwisie, w
    ktorym - pyc moze z racji tego, ze mam identyfikator bedacy czterema
    jednakowymi cyframi trafiaja do mnie czasem oplaty od przypadkowych osob nie
    wiadomo za co.
    Nie ma tego duzo, ale w 2009 roku uzbieralo sie tego ponad 100 zl. Poki co
    nikt sie o te pieniadze nie upomnial.
    Z serwisu obslugujacego platnosci, pieniadze te trafiaja na moje konto
    firmowe. I stad pytanie - jak to zaksiegowac, czy jako inny przychod, czy
    tez wplywy te wogole nie podlegaja ksiegowaniu?

    Pozdrawiam
    SDD

  • 2. Data: 2010-04-15 16:45:55
    Temat: Re: Jak zaksięgować bezpodstawne wzbogacenie? :)
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-04-15 17:30, SDD pisze:
> [...]
    > firmowe. I stad pytanie - jak to zaksiegowac, czy jako inny przychod, czy
    > tez wplywy te wogole nie podlegaja ksiegowaniu?

    Nie można tych pieniędzy zwrócić nadawcy - przelewem lub pocztą? Po co
    się tak bogacić?

    --
    animka

  • 3. Data: 2010-04-15 17:23:56
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Animka" <a...@t...nieja.wp.pl> napisał w wiadomości
    W dniu 2010-04-15 17:30, SDD pisze:

    >Nie można tych pieniędzy zwrócić nadawcy - przelewem lub pocztą? Po co
    >się tak bogacić?

    Nie posiadam danych nadawcow - ani ich numerow kont, ani adresow.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 4. Data: 2010-04-15 19:17:37
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-04-15 19:23, SDD pisze:
    > Użytkownik "Animka"<a...@t...nieja.wp.pl> napisał w wiadomości

    > Nie posiadam danych nadawcow - ani ich numerow kont, ani adresow.

    A to w takim razie traktuj to jako datki :-)

    --
    animka