  • 1. Data: 2004-07-23 21:03:22
    Temat: Jak rozliczyć podatek przy zakupie praw?
    Od: "robro" <r...@o...pl>

    Ja mogę rozliczyć podatek, gdy:
    -nie prowadzę działalności gospodarczej
    a nabyłem prawa do wierzytelności i dłużnik spłaca mi prowizję i odsetki
    -a tak w ogóle nie chcę prowadzić działalności, a gdzieś tam się doczytałem,
    że wprzypadku wierzytelności podatek dochodowy z nabycia praw płaci się raz
    do roku

    Robro

  • 2. Data: 2004-08-03 17:43:41
    Temat: Re: Jak rozliczyć podatek przy zakupie praw?
    Od: Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak <u...@u...net>

    "robro" <r...@o...pl> wrote in message
> [...]
    doczytałem,
    > że wprzypadku wierzytelności podatek dochodowy z nabycia praw płaci się

    Jak kupiles te wierzytelnosci to musisz zaplacic PCC (1%)

    --

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak
    GG 1213856

  • 3. Data: 2004-08-04 06:40:18
    Od: "/slawek:c.n." <w...@W...pl>

    Dnia 03-08-2004 19:43, Użytkownik Piotr "Kazimierz" Kuźmiak napisał:

    > Jak kupiles te wierzytelnosci to musisz zaplacic PCC (1%)

    Czyżby? Wg moich informacji jest to czynność zwolniona z VAT.

  • 4. Data: 2004-08-04 17:42:49
    Od: Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak <u...@u...net>

    "/slawek:c.n." <w...@W...pl> wrote in message
    > Czyżby? Wg moich informacji jest to czynność zwolniona z VAT.

    Umowa sprzedazy praw majatkowych?

    --

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak
    GG 1213856