  • 1. Data: 2006-08-29 10:14:06
    Temat: Jak prowadzić ewidencję przychodów?
    Od: Rex <w...@z...spamem>

    Witam,
    od niedawna prowadzę DG (drobny handel internetowy) i jestem
    ryczałtowcem. Na razie ewidencje przychodów prowadzę "na piechotę" w
    Excelu. Zapisuję takie rzeczy jak: L.p.;Data;Nazwa przedmiotu który
    sprzedałem;Wartość przedmiotu.

    Czy powinienem zapisywać więcej informacji? Jęsli tak to jakie? Dodam,
    że, póki co, rachunków nie wystawiam (nikt mnie o nie nie pytał).
    Gdzie w internecie mogę znaleźć informację w jaki sposób należy
    prowadzić ewidencję przychodów (ustawa, rozporządzenie,Dz.U?).

    Z góry dziękuję za odpowiedzi
    Rex

  • 2. Data: 2006-08-29 18:08:51
    Temat: Re: Jak prowadzić ewidencję przychodów?
    Od: "Tomasz Dębiec" <t...@g...com>

    http://42.pl/u/lbp

  • 3. Data: 2006-08-29 20:08:46
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 29 Aug 2006, Rex wrote:

    > Gdzie w internecie mogę znaleźć informację w jaki sposób należy prowadzić
    > ewidencję przychodów (ustawa, rozporządzenie,Dz.U?).

    http://podatki.pl/akty/5/

    Jest obowiązkowa rejestracja, ale darmowa.
    Jak ktoś lubi PDFy to oczywiście "urzędowa" baza sejmu:
    http://isip.sejm.gov.pl/prawo/index.html

    pzdr, Gotfryd