  • 1. Data: 2002-04-29 06:43:19
    Temat: Jak obliczyć świadczenie urlopowe?
    Od: ".:: Wojtek ::." <b...@p...onet.pl>

    Jeżeli ktoś nie tworzy FŚS to musi wypłacic świadczenie urlopowe
    pracownikowi? Jak to się oblicza gdy pracownik zarabia 800 zł netto m-c. Czy
    musi to być wypłacane w formie pieniężnej?

  • 2. Data: 2002-04-29 07:36:20
    Temat: Re: Jak obliczyć świadczenie urlopowe?
    Od: Maddy <m...@i...pl>

    Użytkownik .:: Wojtek ::. napisał:
    > Jeżeli ktoś nie tworzy FŚS to musi wypłacic świadczenie urlopowe
    > pracownikowi? Jak to się oblicza gdy pracownik zarabia 800 zł netto
    > m-c. Czy musi to być wypłacane w formie pieniężnej?
    Świadczenie urlopowe nie zależy od wysokości wynagrodzenia, a od
    ustalanej ustawowo kwoty odpisu podstawowego na ZFŚS.
    W roku 2001 wynosił on 620,54zł a w 2002 - 658,57zł.
    Jeżeli pracownik ma mniej niż cały etat, kwotę zmniejsza się
    proporcjonalnie.
    Świadczenie musi być wypłacone w pieniądzu, najpóźniej ostatniego dnia
    przed urlopem.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 3. Data: 2002-04-29 08:35:21
    Od: <s...@b...net>

> [...]
    > proporcjonalnie.
    > Świadczenie musi być wypłacone w pieniądzu, najpóźniej ostatniego dnia

    Czyli jeżeli w zeszłym roku miałem 14 ciągłych dni urlopu (14 dni z
    weekendami), to ile mi się należy? I prosze pisać dla ludzi, bo jestem
    niestety straaasznym laikiem :)

    A.

  • 4. Data: 2002-04-29 08:51:48
    Od: Maddy <m...@i...pl>

    Użytkownik s...@b...net napisał:
> [...]
    ^^^^^^^^

    > Czyli jeżeli w zeszłym roku miałem 14 ciągłych dni urlopu (14 dni z
    > weekendami), to ile mi się należy? I prosze pisać dla ludzi, bo jestem
    > niestety straaasznym laikiem :)

    Ja rozumiem że można być laikiem, ale bez przesady. Pisze jak byk -
    620,40 dla całego etatu. Jeżeli masz mniejszy etat, to odpowiednią część.
    Ułamki obywatel zna? No.. to sobie chyba juz policzy...

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 5. Data: 2002-04-29 14:19:19
    Od: "Baśka" <b...@p...pl>

    Użytkownik "Maddy" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > 620,40 dla całego etatu. Jeżeli masz mniejszy etat, to odpowiednią część.
    > Ułamki obywatel zna? No.. to sobie chyba juz policzy...

    Baśka