  • 1. Data: 2002-05-24 08:41:08
    Temat: KALKULATOR WYNAGRODZEŃ - za darmo dla każdego!!!
    Od: "Pedro" <n...@f...pl>

    Roczny Kalkulator Płac 1.0 jest nowa wersja.

    (wszystkie wersja sa za darmo, warunkiem jest jednak wysłanie tego programu
    innym użutkownikom tylko i wyłącznie za darmo - nie trzeba dziękować tylko
    wysyłać i się bawić)

    Stara nie uwzględniała przypadków gdy pracownik zarabia krytycznie małe
    pieniądze i podatek jest niższy od kosztów uzyskania przychodów, należał
    wtedy zredukować ub.zdrowotne do wysokości podatku.
    Nowa wersja już to uwzględnia i jest właściwie w 100% przydatna dla
    posiadania dokładnej wiedzy dla pracowników i pracodawców.

    Niedlugo ukaże sie wersja dla Kadrowców, która będzie ukazywać szczegóły dla
    potrzeb listy płac i ZUS.

    Pozdrawiam

    Piotr Nazarewicz

  • 2. Data: 2002-05-24 08:55:16
    Temat: Re: KALKULATOR WYNAGRODZEŃ - za darmo dla każdego!!!
    Od: "Krawczyński" <k...@t...net.pl>

    A gdzie to jest?
    http://krawbud.toya.net.pl

  • 3. Data: 2002-05-24 09:18:37
    Od: "Pedro" <n...@f...pl>

    wyslim e-mail : do mnie

  • 4. Data: 2002-05-24 09:44:26
    Od: 6...@p...onet.pl (Armax)

    dzień dobry prosze o przesyłkę tego kalkulatora
    mam nadzieje ze nie jest to jakiś program typu spy

  • 5. Data: 2002-05-24 22:18:13
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (24 May 2002 11:44:26 +0200),
    6...@p...onet.pl (Armax) był(a) napisał(a):

    >dzień dobry prosze o przesyłkę tego kalkulatora
    >mam nadzieje ze nie jest to jakiś program typu spy

    Program może i nie, ale gość zapewne gromadzi spamlistę...

    --
    Jego Eminencja Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 6. Data: 2002-05-25 12:57:35
    Temat: Ja NIE MAM Kalkulatora
    Od: "Krawczyński" <k...@t...net.pl>

    Proszę szanownych grupowiczów. To nie ja reklamowałem ten program. Przez
    przypadek mój podpis(adres strony) został wzięty za stronę tego programu.
    Muszę przyznać ze gość podpisujący się jako Piotr Nazarewicz mnie też nie
    przysłał tego programu
    http://krawbud.toya.net.pl

  • 7. Data: 2002-05-27 07:04:12
    Temat: ZA DARMO!!!!!! I TYLKO ZA DARMO!!!!!
    Od: "Pedro" <n...@f...pl>

    Nie mam czasu na takie głupoty. Czy juz nikt w tym kraju nie może poprostu
    czegoś komuś dać za darmo? Nic nie gromadzę. MAm dużo roboty, bo zamiast
    połozyć program na www, to sie tu bawię w wysyłanie.

    Program jest za darmo i jest na nim mój telefon, możesz zadzwonić i Ci
    wyjaśnię jak sie nim posługiwać, żeby wycisnąc wszystkie soki.

    Piotr Nazarewicz

  • 8. Data: 2002-05-27 11:47:18
    Od: "Krawczyński" <k...@t...net.pl>

    > wyslim e-mail : do mnie

    A ja nie zrozumiałem co znaczy "wyslim" Teraz dostałem ten program.Dzięki.
    Przepraszam za zamieszanie.

    http://krawbud.toya.net.pl

  • 9. Data: 2002-05-27 17:33:12
    Temat: Re: ZA DARMO!!!!!! I TYLKO ZA DARMO!!!!!
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Mon, 27 May 2002 09:04:12 +0200), "Pedro"
    <n...@f...pl> był(a) napisał(a):

> [...]
    >
    >Program jest za darmo i jest na nim mój telefon, możesz zadzwonić i Ci
    >wyjaśnię jak sie nim posługiwać, żeby wycisnąc wszystkie soki.

    Oczywiście optymistycznie nie powiedziałeś, że to nie program a arkusz
    z EXCELa... :-(