  • 1. Data: 2004-04-18 09:07:39
    Temat: Inkasa usługi po 1 Maja
    Od: "robro" <r...@o...pl>

    Co z usługami inkasa po 1 maja 2004 , do tej pory były to usługi
    ipodatkowane 22 % Vatem.
    I jeszcze jedno pytanie.
    Dotyczy struktury sprzedaży. co się stanie z firmą, której duża część
    dochodów jest uzyskiwana z windykacji odsetek. Czy to wchodzi do struktury
    sprzedaży. Do tej pory były to prawa nabyte, a co teraz ?

    Szczególnie do Gotfryda

    Robro

  • 2. Data: 2004-04-22 23:02:00
    Temat: Re: Inkasa usługi po 1 Maja
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 18 Apr 2004, robro wrote:

    >+ Co z usługami inkasa po 1 maja 2004 , do tej pory były to usługi
    >+ ipodatkowane 22 % Vatem.

    Zdaniem doradzcy z RP nadal będą: patrz to co z okazji
    "kfiatka" pt. "używanie nigdzie nie zdefiniowanych określeń"
    podesłałem przed chwilą:
    http://www.rzeczpospolita.pl/dodatki/firmac_040422/f
    irmac_a_9.html

    Na tekst "można mieć poważne wštpliwoœci, czy [...] nie należy
    klasyfikować do usług poœrednictwa finansowego podlegajšcych
    obecnie zwolnieniu od VAT" nic nie poradzę a swojego zdania nie
    mam, z klasyfikacji to ja cienki jestem :]

    >+ Szczególnie do Gotfryda

    O nie, ja odsyłam do fachowców z RP :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd