  • 1. Data: 2007-03-13 08:39:58
    Temat: Informatyk/Nauczyciel
    Od: w...@o...eu (w...@o...ue)

    Hello ,

    Jestem mgr. iznz ekomonii i informatyki
    jestep po Politechnice w Czwa - Marketing i AGH w Krakowie
    Inzynieria Oprogranowania

    Obecnie jestem instruktorem informatyki w Świetlicy Srodowiskowej w
    GOKu
    Mam Pytanie
    Czy mogę uczyc w szkole, czy musze sobie wyrobic jakies inne
    papiery?

    --
    Best regards,
    workadam mailto:w...@o...eu

  • 2. Data: 2007-03-13 09:56:13
    Temat: Re: Informatyk/Nauczyciel
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek, 13 marca 2007 09:39
    (autor w...@o...ue
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <1...@o...eu>):

    > Czy mogę uczyc w szkole, czy musze sobie wyrobic jakies inne
    > papiery?

    Przygotowanie Pedagogiczne (PP) masz?
    --
    Jego Ponurość Tristan
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/

  • 3. Data: 2007-03-13 09:56:53
    Od: Tristan <n...@s...pl>

> [...]
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <1...@o...eu>):

    > Czy mogę uczyc w szkole, czy musze sobie wyrobic jakies inne

    No i czego chcesz uczyć, bo chyba nie informatycznych przedmiotów :)

  • 4. Data: 2007-03-13 10:39:31
    Temat: Re[2]: Informatyk/Nauczyciel
    Od: w...@o...eu (w...@o...ue)

    Hello Tristan,

    Tuesday, March 13, 2007, 10:56:53 AM, you wrote:

> [...]
    T> wasz znak: <1...@o...eu>):

    T> Przygotowanie Pedagogiczne (PP) masz?

    T> No i czego chcesz uczyć, bo chyba nie informatycznych przedmiotów :)

    Nie mam przygotowania pedagicznegi
    Po prostu chce sie zalapac do szkolnictwa i uczyc zgodnie z moim
    kierunkiem

    --
    Best regards,
    workadam mailto:w...@o...eu

  • 5. Data: 2007-03-13 13:07:20
    Temat: Re: Re[2]: Informatyk/Nauczyciel
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "w...@o...ue" <w...@o...eu> wrote in message

    > Nie mam przygotowania pedagicznegi
    > Po prostu chce sie zalapac do szkolnictwa i uczyc zgodnie z moim
    > kierunkiem

    Musisz zrobić gdzieś kurs z przygotowania pedagogicznego. Inaczej nie masz
    czego w szkole szukać.

  • 6. Data: 2007-03-13 13:50:23
    Od: Marcin Lubojański <k...@o...pl>

    witek wrote:
    > "w...@o...ue" <w...@o...eu> wrote in message

    > Musisz zrobić gdzieś kurs z przygotowania pedagogicznego. Inaczej nie masz
    > czego w szkole szukać.

    Mogą Cię zatrudnić jako nauczyciela-stażystę. W tym czasie możesz robić
    kurs pedagogiczny.

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    --
    www.tramping.slask.pl
    www.duzy-biust.pl

  • 7. Data: 2007-03-13 21:35:05
    Od: romek <b...@n...com>

> [...]
    > GOKu
    > Mam Pytanie
    > Czy mogę uczyc w szkole, czy musze sobie wyrobic jakies inne

    jesli swoje cv napiszesz tak jak powyzszy post to nawet do
    recznego roztrzasania obornika nikt nie powinien cie zatrudnic

  • 8. Data: 2007-03-13 22:28:25
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek, 13 marca 2007 22:35
    (autor romek
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <M...@n...tpi.pl>):

    > jesli swoje cv napiszesz tak jak powyzszy post to nawet do
    > recznego roztrzasania obornika nikt nie powinien cie zatrudnic

    To może nawet dobrze, skoro gość nie rozróżnia podatków od niepodatków :D

  • 9. Data: 2007-03-14 01:07:47
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Marcin Lubojański" <k...@o...pl> wrote in message

    > Mogą Cię zatrudnić jako nauczyciela-stażystę. W tym czasie możesz robić
    > kurs pedagogiczny.

    nie zarobi na ten kurs.

  • 10. Data: 2007-03-15 20:43:06
    Od: "pawelj" <pawel_jajko. antyspam .@poczta.onet.pl>

    > nie zarobi na ten kurs.

    A gdzie on powiedział że on chce zarabiać w szkolnictwie?
    On po prostu chce uczyć.
    I jeżeli znajdzie szkołe która go przyjmie to może uczyć (przy pewnych
    założeniach).Ale ogólnie może być nauczycielem.

    --
    PawełJ