  • 1. Data: 2008-01-11 08:55:38
    Temat: Ile idzie zwrot podatku
    Od: "JarY" <j...@p...onet.pl>

    Witam
    Ile idzie zwrot podatku. Wysłałem pita 7.01 i maja mi przelac na konto.
    Kiedy mam sie spodziewac pieniedzy?
    Z gory dzieki za odp

  • 2. Data: 2008-01-11 10:03:36
    Temat: Re: Ile idzie zwrot podatku
    Od: "wojtek" <w...@p...onet.pl>

    > Kiedy mam sie spodziewac pieniedzy?
    > Z gory dzieki za odp
    2 -3 tygodnie zalezy jak szybko US sie postara ;)

  • 3. Data: 2008-01-11 10:07:11
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    wojtek pisze:
    > 2 -3 tygodnie zalezy jak szybko US sie postara ;)

    Ale teoretycznie ma na to 3 miesiące i w przeszłości nieraz właśnie
    po takim czasie otrzymywałem zwrot (jeśli mowa o zwrocie z PITa 37).

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 4. Data: 2008-01-11 15:10:19
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Liwiusz wrote:

    > Ale teoretycznie ma na to 3 miesiące i w przeszłości nieraz właśnie po
    > takim czasie otrzymywałem zwrot (jeśli mowa o zwrocie z PITa 37).

    teoretycznie to nie ma żadnego limitu.
    3 miesiące określa tylko kiedy zaczną płacić odsetki.