  • 1. Data: 2005-10-19 11:13:40
    Temat: HEEELP
    Od: "Monika" <r...@b...pl>

    Błagam pomóżcie

    Dostałam czek z portalu inetrnetowego google ok 500 dolarów czek wystawiony w
    lipcu dotarl do mnie we wrześniu. Czek jest "nagrodą " za reklamy nie jest
    wynikiem żadnych faktur czy innych przychodów.
    Jak go zaksiegowac

    wymysliłam tak
    pod data 2 września bo wterdy do mnie dotarł jako pozostałe przychody finansowe
    po kursie z NBP z lipca bo wtery byl wystawiony Google traktuje jako odbiorce

    zapis w ksiedze wyglada tak

    rozrachunki z odbiorcami - pozostałe przychody finansowe

    26 wrzesnia czek zostawilam do INKASA zeby go zrealizowali

    i teraz moje pytanie kiedy jest mój przychód czy w dniu dostania czeku czy w
    dniu kiedy pieniadze znajdą sie na moim koncie poza tym czy powinnam jakos
    przeksiegowac te pieniadze na czas kiedy są w trakcie realizacji bankowej

    Pozdrawiam i z gory dziekuje za wszelkie sugestie