  • 1. Data: 2002-04-29 21:24:44
    Temat: Gdzie sprawdzic wiarygodnosc firmy
    Od: ">>Waldemar<<" <w...@p...rtk.net.pl>

    Na moim osiedlu gdzie mieszkam powstal Parking Strzezony. Chcialbym zostawiac
    tam swoje auto /abonament miesieczny/ ale mam pewne watpliwosci.
    Parking nie posiada zadnego Regulaminu, nie podpisuje zadnej umowy. Wisi tylko
    kartka ze nie odpowiada za rzeczy pozostawione w samochodzie. W razie
    zaginiecia takiego auta nie majac zadnej umowy jakie mam prawa o
    odszkodowanie?
    Chcialbym sprawdzic wiarygodnosc tej firmy. Gdzie to moge sprawdzic? Znam
    tylko nazwe firmy i jej Regon.

    pozdrawiam