  • 1. Data: 2004-06-21 07:58:43
    Temat: Faktury za paliwo, nowa deklaracja VAT 7?
    Od: "Mariusz" <M...@p...onet.pl>

    Rozumiem, że jak nie mogę już odliczyć VATu za benzynę to w koszty (w
    PIT 5) wpuszczam kwotę brutto (razem z VATem), a ten nie odliczony VAT
    wpisuję w pole 57 nowej deklaracji VAT 7?

    Co się stało z rubrykami "Zakupy towarów i usług nierozliczone w poprzednich
    okresach" - znikły ?
    O co chodzi z polem 56 w nowej dekl. VAT 7?
    Czy możecie podać linki na jakiś help do tej deklaracji (tylko proszę nie do
    ustawy), najlepiej jakby to było wytłumaczone w miarę w prosty sposób z
    opisem zmian w stosunku do starego wzoru deklaracji. Kiedyś na onecie były
    podobne rzeczy, ale teraz nie mogę znaleźć.

    pozdrawiam
    Mariusz