  • 1. Data: 2003-06-09 12:57:58
    Temat: Faktury w platnym serwisie www
    Od: green <g...@i...pl>

    Witam
    Chciałbym uruchomić płatny dostęp do informacyjnej strony www. Jak można
    ominąć wystawianie faktur dla klientów... gdyż opłata za korzystanie ze
    strony to jedyne 2 zł na pół roku.
    Klienci płacić będą przelewem... być może wkrótce zostanie uruchomiona
    płatność kartą.
    Bardzo proszę o radę.

    Paweł

  • 2. Data: 2003-06-09 13:16:24
    Temat: Re: Faktury w platnym serwisie www
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "green" <g...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > strony to jedyne 2 zł na pół roku.
    > Klienci płacić będą przelewem... być może wkrótce zostanie uruchomiona

    Jeśli klienci to firmy to trzeba wystawić fakturę, jeśli osoby fizyczne nie
    prowadzące DG to trzeba jedynie wówczas, jeśli sobie tego zażyczą.

    Pozdrawiam,
    BaLab

  • 3. Data: 2003-06-09 13:29:34
    Od: green <g...@i...pl>

    BaLab wrote:

    > Użytkownik "green" <g...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Jeśli klienci to firmy to trzeba wystawić fakturę, jeśli osoby fizyczne nie
    > prowadzące DG to trzeba jedynie wówczas, jeśli sobie tego zażyczą.

    A jeśli jestem spółką z ograniczoną odpowiedzialnością ?

  • 4. Data: 2003-06-09 13:37:00
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    > A jeśli jestem spółką z ograniczoną odpowiedzialnością ?

    Trzeba, jak każdemu przedsiębiorstwu.

    Pozdrawiam,
    BaLab

  • 5. Data: 2003-06-10 08:18:28
    Temat: Re: Faktury w platnym serwisie www - kasa fiskalna?
    Od: "WojtekW" <o...@S...onet.pl>

    > Jeśli klienci to firmy to trzeba wystawić fakturę, jeśli osoby fizyczne
    nie
    > prowadzące DG to trzeba jedynie wówczas, jeśli sobie tego zażyczą.
    No właśnie - czy on będzie musiał prowadzić kasę fiskalną? Załóżmy, że
    przekroczy próg powyżej którego niby trzeba.

    WWWojtas

  • 6. Data: 2003-06-10 10:05:18
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 10 Jun 2003, WojtekW wrote:
    [...]
    >+ No właśnie - czy on będzie musiał prowadzić kasę fiskalną? Załóżmy, że
    >+ przekroczy próg powyżej którego niby trzeba.

    Spróbuj przetrawić rozporządzenie ministra ds. użytkowania
    kas fiskalnych. Znajdziesz tam m.in. wyłączenia: przez
    kasę AFAIR nie muszą "iść" płatności które dokonywane są
    "wyłącznie za pośrednictwem rachunku bankowego" czy jakoś
    tak :)

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 7. Data: 2003-06-10 18:58:25
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > Oczywiście, gdy świadczy sprzedaż wysyłkową, oraz po warunkiem, że nie
    > będzie sprzedawał na kartę. Gdyby jednak sprzedał choć 1 raz za te marne 2
    > złote usługę w inny sposób, to musi wystawić paragon fiskalny!

    Ale zdaje się, że tylko wtedy jesli te nieszczęsne 2zł przyjmie
    gotówką zamiast na konto (to tak z pamięci bez sięgania do źródła).

    pozd.Pix

  • 8. Data: 2003-06-10 18:59:58
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    wiadomości
    -2.portezjan.zabrze.pl..
    .

  • 9. Data: 2003-06-10 19:31:43
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "pix" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Ale zdaje się, że tylko wtedy jesli te nieszczęsne 2zł
    > przyjmie
    > gotówką zamiast na konto (to tak z pamięci bez sięgania do
    > źródła).

    Jeśli przyjmie gotówką, albo choćby kartą płatniczą. Skądinąd wyjątku dla
    kart płatniczych to ja nie rozumiem
    :-/.

    Pozdrawiam,
    BaLab

  • 10. Data: 2003-06-10 19:47:56
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > Jeśli przyjmie gotówką, albo choćby kartą płatniczą. Skądinąd wyjątku dla
    > kart płatniczych to ja nie rozumiem
    > :-/.

    Ja też - ale w naszych przepisach podatkowych to ja nie
    rozumiem wielu rzeczy :(
    Ale chyba nic nie stoi na przeszkodzie aby z tymi otrzymanymi
    w gotówce 2zł spokojnie pójść do banku lub na pocztę
    i zrobić sobie wpłatę na konto - abstrahując oczywiście od
    kosztów takiej operacji ;-)

    > Pozdrawiam,
    wzjm. Pix