  • 1. Data: 2005-07-05 09:03:34
    Temat: Faktura vat marza
    Od: "Waldi" <n...@m...pl>

    Witam

    Sprowadzam samochod z Niemiec w celu odsprzedazy , nabycie pojazdu
    nastepujena zasadzie Umowy Kupna Sprzedazy od Auto Handlu niemieckiego , na
    umowie jest zaznaczony paragraf 25, czyli ja to rozumiem ze ow dokument ma
    postac "faktury vat marza". Jako firma moge auto dalej sprzedac na fakture
    vat marza. Czy jesli nastapi pierwsza rejstracja probna na moja firme np w
    celu dojazdu do stacji diagnostycznej moge dalej sprzedac ten samochod na
    fakture vat marza czy juz tylko na fakture vat?

    Dlaczego mysle ze na fakture Vat? ,
    Poniewaz auto stalo sie skladnikiem majatkowym mojej firmy.