  • 1. Data: 2004-01-06 08:14:51
    Temat: Faktura a termin płatności VAT
    Od: "Mirek" <m...@w...pl>

    Witam w Nowym roku z najlepszymi zyczeniami

    Mam pytanko, dostaje towar np.20 grudnia 2003 , termin platnosci faktury 12
    styczen 2004, place za nia 6 stycznia i drukuje potwierdzenie ( mBank ). W
    KPIR wpisuje z data 20.12.2003 w ewidencje zakupu VAT z data 6 stycznia 2004
    , czy tak jest OK ?

    Pzdr
    Mirek

  • 2. Data: 2004-01-06 08:24:31
    Temat: Re: Faktura a termin płatności VAT
    Od: Jureq <j...@o...Xwalka.ze.spamemX.pl>

    Mirek wrote:

    > Mam pytanko, dostaje towar np.20 grudnia 2003 , termin platnosci
    > faktury 12 styczen 2004, place za nia 6 stycznia i drukuje
    > potwierdzenie ( mBank ). W KPIR wpisuje z data 20.12.2003 w ewidencje

    To zależy czy rozliczasz kosztu memoriałowo czy kasowo

    > zakupu VAT z data 6 stycznia 2004 , czy tak jest OK ?

    To zależy czy rozliczasz VAT memoriałowo czy kasowo

  • 3. Data: 2004-01-06 08:25:28
    Od: Jureq <j...@o...Xwalka.ze.spamemX.pl>

    Mirek wrote:

    > Mam pytanko, dostaje towar np.20 grudnia 2003 , termin platnosci
    > faktury 12 styczen 2004, place za nia 6 stycznia i drukuje
    > potwierdzenie ( mBank ). W KPIR wpisuje z data 20.12.2003 w ewidencje

    To zależy czy rozliczasz koszty memoriałowo czy kasowo

  • 4. Data: 2004-01-06 08:30:50
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Użytkownik "Jureq" <j...@o...Xwalka.ze.spamemX.pl> napisał w
    wiadomości news:btdrbt$1o88$1@news.atman.pl...

    > To zależy czy rozliczasz kosztu memoriałowo czy kasowo

    Ale on pisze, że dostaje TOWAR.
    Pytanie czy zasada kasowości wydatku odnosi
    się również do zakupu towaru pozostało
    na tej grupie bez odpowiedzi.
    (wątek z 10.2003: zasady księgowania kosztów metodą kasową)

  • 5. Data: 2004-01-06 10:12:22
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 6 Jan 2004, Jureq wrote:

> [...]
    >+
    >+ To zależy czy rozliczasz VAT memoriałowo czy kasowo

    Widocznie kasowo.
    Inaczej napisał by kiedy dostał fakturę ;> !

    pozdrowienia, Gotfryd
    (czyhający na kim by odreagować własną wpadkę w tym temacie :))

  • 6. Data: 2004-01-06 10:24:20
    Od: "Mirek" <m...@w...pl>

    wiadomości
    jan.zabrze.pl...
> [...]