  • 1. Data: 2004-02-01 18:41:30
    Temat: Faktura!!! TPSA
    Od: "Jacek Myśliński" <j...@k...tpsa.pl>

    Ile czasu ma taka TPSA na wystawienie korekty do faktury!!!! Chodzi o to
    ,że przysyłali fakturę na usługi z zapominali o NEOstradzie a teraz po 6
    miesiącach walnęli 6 korekt i mam 1200 do zapłacenia!!!

    J.M.

  • 2. Data: 2004-02-01 18:52:20
    Temat: Re: Faktura!!! TPSA
    Od: zoil <p...@1...0.0.1>

    On Sun, 1 Feb 2004 19:41:30 +0100, Jacek My?liński wrote:

    > Ile czasu ma taka TPSA na wystawienie korekty do faktury!!!! Chodzi o to
    >,że przysyłali fakturę na usługi z zapominali o NEOstradzie a teraz po 6
    >miesiącach walnęli 6 korekt i mam 1200 do zapłacenia!!!

    Zamówiłeś - to zapłać.
    Ile razy interweniowałeś w czasie tych 6 miesięcy?

  • 3. Data: 2004-02-01 19:16:24
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    W wiadomości <news:bvjhch$592$1@nemesis.news.tpi.pl>
    dnia 1 luty 2004, Jacek Myśliński wstukał(a)

    > Ile czasu ma taka TPSA na wystawienie korekty do faktury!!!! Chodzi o to
    > ,że przysyłali fakturę na usługi z zapominali o NEOstradzie a teraz po 6
    > miesiącach walnęli 6 korekt i mam 1200 do zapłacenia!!!

    Na pewno więcej niż 6 miesięcy (i tak bez znaczenia).
    Oni zapominali, a ty się cieszyłeś, że masz cos za darmo?

    A ze swoich obowiązków się wywiązałeś?

    § 1
    13. Okres rozliczeniowy - jest to miesiąc. TP może wprowadzić inne
    okresy rozliczeniowe po uprzednim zawiadomieniu Klienta z wyprzedzeniem
    jednego okresu rozliczeniowego obowiązującego w dniu powiadomienia

    § 22
    3. W przypadku nieotrzymania faktury VAT za okres rozliczeniowy Klient
    powinien niezwłocznie zgłosić ten fakt do Komórki Organizacyjnej TP lub
    do Contact Center.

    --
    Tomasz Nycz
    Czasami, z nieznanych przyczyn, powstaje synapsa pomiędzy ośrodkiem

  • 4. Data: 2004-02-01 21:03:18
    Od: zoil <p...@1...0.0.1>

  • 5. Data: 2004-02-01 21:04:02
    Od: zoil <p...@1...0.0.1>

  • 6. Data: 2004-02-01 22:57:36
    Od: "Joanna" <a...@i...pl>

    Użytkownik "zoil" <p...@1...0.0.1> napisał w wiadomości

    > Zamówiłeś - to zapłać.
    > Ile razy interweniowałeś w czasie tych 6 miesięcy?

    Witam,
    A myslicie, że tak łatwo się z Tepsą skontaktować ?
    Wlasnie w takich sprawach nalezy dzwonic do Blekitnej Linii.
    A tam nie da rady sie dodzwonic...wierzcie mi.

    Pozdrawiam,
    Joanna

  • 7. Data: 2004-02-02 06:24:20
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    W wiadomości <news:401d8453@news.home.net.pl>
    dnia 1 luty 2004, Joanna wstukał(a)

    > A myslicie, że tak łatwo się z Tepsą skontaktować ?
    > Wlasnie w takich sprawach nalezy dzwonic do Blekitnej Linii.
    > A tam nie da rady sie dodzwonic...wierzcie mi.

    Lekko offtopicznie, ale może inni nie będą już mieli problemu ze
    zgłoszeniem braku faktur(y) w tepsie:
    9393, 3 (tam odbierają szybko), wymyśleć jakiś problem techniczny i
    doprowadzić do przełączenia na 1 lub 2 (wewnętrzne odbierają od razu)

  • 8. Data: 2004-02-02 22:37:43
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 1 Feb 2004, Jacek Myśliński wrote:

    >+ Ile czasu ma taka TPSA na wystawienie korekty do faktury!!!!

    Każdy ma rok jeśli powoduje to zmniejszenie VATu.
    W pozostałych przypadkach przez 5..6 lat może to mieć sens
    z p. widzenia podatku. Oczywiście z p. widzenia przychodów
    okres ten (czyli "sensowny") wynosi 2..3 lat (przedawnienie !).

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)