  • 1. Data: 2002-08-28 15:16:01
    Temat: Ewidencja przebiegu pojzadu
    Od: "Jarosław Supernak" <s...@i...pl>

    Witajcie!

    Jestem świeżo upieczonym przedsiebiorcą :-o i mało jeszcze wiem...
    Czy EPP jest tylko do jazd lokalnych po mieście?

    Jarek

  • 2. Data: 2002-08-28 19:37:48
    Temat: Re: Ewidencja przebiegu pojzadu
    Od: "Jacek" <s...@p...pl>

    Użytkownik "Jarosław Supernak" <s...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Witajcie!
    >
    > Jestem świeżo upieczonym przedsiebiorcą :-o i mało jeszcze wiem...
    > Czy EPP jest tylko do jazd lokalnych po mieście?

    Nie tylko,przedewszystkim do jazd "długich" ,bo tam robisz kilometry i
    koszty jednocześnie
    Jacek

  • 3. Data: 2002-08-28 20:08:31
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Wed, 28 Aug 2002, Jarosław Supernak wrote:

    >+ Witajcie!
    >+
    >+ Jestem świeżo upieczonym przedsiebiorcą :-o i mało jeszcze wiem...

    ...o grupie :)

    >+ Czy EPP jest tylko do jazd lokalnych po mieście?

    Wybór z literatury pięknej (propozycja nr 1):

    http://groups.google.com.pl/groups?as_oq=przebiegu%2
    0przebieg&ie=ISO-8859-2&as_ugroup=*.podatki&lr=&as_d
    rrb=b&as_mind=12&as_minm=5&as_miny=2001&as_maxd=28&a
    s_maxm=8&as_maxy=2002&num=100&hl=pl

    Można się przyjrzeć że toto powstaje z kliknięcia w:

    http://groups.google.com.pl/advanced_group_search?q=
    +przebiegu+OR+przebieg+group:*.podatki&num=100&hl=pl
    &lr=&ie=UTF-8&inlang=pl&as_drrb=b&as_mind=12&as_minm
    =5&as_miny=2001&as_maxd=28&as_maxm=8&as_maxy=2002

    -:)

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 4. Data: 2002-08-28 21:57:17
    Od: "Jarosław Supernak" <s...@i...pl>

    Użytkownik "Jacek" <s...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Jarosław Supernak" <s...@i...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Nie tylko,przedewszystkim do jazd "długich" ,bo tam robisz kilometry i
    > koszty jednocześnie
    I na pewno nie potrzeba wtedy delegacji?
    (aha mam KPiR i VAT)
    Taki wpis z jazdy "długiej" nie musi być potwierdzony podpisem u celu?

    Jarek

  • 5. Data: 2002-08-28 23:03:08
    Od: "Jacek" <s...@p...pl>

    > Taki wpis z jazdy "długiej" nie musi być potwierdzony podpisem u celu?

    Jakoś nasi "dręczyciele" zapomnieli o takim obowiązku.Cicho siedź ,bo oni
    też pewnie grupę czytają i ani chybi zaraz zrobia n-tą poprawkę do ustawy
    albo jakiegoś rozporządzenia:-)))
    Jacek