  • 1. Data: 2006-02-12 22:58:36
    Temat: Dz. Gosp. a brak zameldowania
    Od: "Artur" <a...@v...pl>

    Witam!
    Mam takie oto pytanie:
    Co dzieje się z osobą fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą która
    sprzedała mieszkanie, wymeldowała się i została bez nowego miejsca
    zameldowania? Co z działalnością gospodarczą? trzeba zlikwidować?
    Pozdrawiam
    Artur

  • 2. Data: 2006-02-13 10:51:53
    Temat: Re: Dz. Gosp. a brak zameldowania
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Artur wrote:

> [...]
    > która sprzedała mieszkanie, wymeldowała się i została bez nowego
    > miejsca zameldowania? Co z działalnością gospodarczą? trzeba

    Nie trzeba miec zameldowania do DG. Wystarczy mieć jakieś prawa do
    lokalu w którym prowadzi się DG.

  • 3. Data: 2006-02-13 12:10:14
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "jureq" <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl> napisał w
    wiadomości news:dspoc5$37i$2@opal.futuro.pl...

    > Nie trzeba miec zameldowania do DG. Wystarczy mieć jakieś prawa do
    > lokalu w którym prowadzi się DG.

    Nie trzeba miec zadnych praw. :-) Ja nie mam zameldowania (nawet
    czasowego), nie mam praw do lokalu, w ktorym mam zarejestrowana dg, a
    od lat prowadze. :-)

    marekz

  • 4. Data: 2006-02-13 12:21:38
    Od: "Artur" <a...@v...pl>

> [...]
    >
    > Nie trzeba miec zadnych praw. :-) Ja nie mam zameldowania (nawet
    > czasowego), nie mam praw do lokalu, w ktorym mam zarejestrowana dg, a

    Tak na żywioł? No to chyba się nazywa "jazda bez trzymanki".
    A jak się rozliczasz z U.S ?

    Pozdrawiam

    Artur

  • 5. Data: 2006-02-13 14:33:54
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 13 Feb 2006, MarekZ wrote:

    > Nie trzeba miec zadnych praw. :-)

    Teraz trzeba.... przecież wprowadzono ustawę o swobodzie DG, nie ?
    :>

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)