  • 1. Data: 2009-05-28 09:55:50
    Temat: Domena internetowa a WNiP
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Czy przy kolejnym odnowieniu domeny mogę ją wciągnąć
    do EST jako WNiP? Defacto co roku jest to inna WNiP,
    więc obstawiam że tak, ale liczę na czepialstwo :)

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 2. Data: 2009-05-28 18:05:50
    Temat: Re: Domena internetowa a WNiP
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 28 May 2009, Tomek wrote:

    > Czy przy kolejnym odnowieniu domeny mogę ją wciągnąć
    > do EST jako WNiP? Defacto co roku jest to inna WNiP,
    > więc obstawiam że tak, ale liczę na czepialstwo :)

    Ktoś tu (albo na prawo) wykładał że domena, w szczególności
    "kupiona u dostawcy", to jest klasyczna usługa pod nazwą
    "abonament" a nie żaden WNiP.
    Przezornie dodam że mam inne zajęcia niż rozważanie tego
    przypadku ;)

    wKF: a jaka jest wartość tego "odnowienia"?

    pzdr, Gotfryd

  • 3. Data: 2009-05-28 19:53:45
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 28-05-2009 o 20:05:50 Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> napisał(a):

> [...]
    > Przezornie dodam że mam inne zajęcia niż rozważanie tego
    > przypadku ;)
    >
    > wKF: a jaka jest wartość tego "odnowienia"?

    Nie pamiętam dokładnie, ale kilkadziesiąt złotych (na pewno <100).
    Rozważam wciągnięcie domeny do WNiP w razie gdyby bardziej mi się
    opłacało mieć przychód z art. 14 updof, a nie z art. 18.
    A z tym abonamentem mnie "zatkałeś" - wychodzi na to że transfer
    domeny to usługa przepisania abonamentu?

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 4. Data: 2009-05-28 20:10:22
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    [...]
    > A z tym abonamentem mnie "zatkałeś" - wychodzi na to że transfer
    > domeny to usługa przepisania abonamentu?

    http://www.edenet.pl/smiesznemp3/smiesznemp3-50.html

    :D

    pzdr, Gotfryd

  • 5. Data: 2009-05-28 20:18:56
    Od: Michał <r...@x...cy>

    Tomek pisze:
    > A z tym abonamentem mnie "zatkałeś" - wychodzi na to że transfer
    > domeny to usługa przepisania abonamentu?

    Masz na myśli transfer czy cesję? To domena polska?

    Jeśli to domena polska to rejestr jest prowadzony przez NASK. Transfer
    nie jest żadnym "przepisaniem" usługi. Strony umowy pozostają te same,
    zaś usługodawcą jest NASK. Przy transferze zmienia się tylko pośrednik
    zwany rejestratorem.

    Jeśli to cesja domeny to zmienia się usługobiorca i ew. pośrednik.

    --
    pzdr, Michał
    http://finances.pl

  • 6. Data: 2009-05-28 21:50:43
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 28-05-2009 o 22:18:56 Michał <r...@x...cy> napisał(a):

> [...]
    > zwany rejestratorem.
    >
    > Jeśli to cesja domeny to zmienia się usługobiorca i ew. pośrednik.

    Słuszna uwaga - chodziło mi o cesję.

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 7. Data: 2009-06-04 15:53:51
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 28-05-2009 o 11:55:50 Tomek <t...@o...pl> napisał(a):

    > Czy przy kolejnym odnowieniu domeny mogę ją wciągnąć
    > do EST jako WNiP? Defacto co roku jest to inna WNiP,
    > więc obstawiam że tak, ale liczę na czepialstwo :)

    A zakładając że domena to jednak WNiP (albo weźmy na tapetę nie domenę,
    ale czasową licencję na oprogramowanie) - to czy po roku
    takie WNiP ulegnie automatycznej likwidacji i autowykresleniu
    które będzie musiało być fizycznie zrealizowane przez interfejs białkowy
    w mojej osobie?

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 8. Data: 2009-06-05 07:34:32
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 4 Jun 2009, Tomek wrote:

> [...]
    > takie WNiP ulegnie automatycznej likwidacji i autowykresleniu
    > które będzie musiało być fizycznie zrealizowane przez interfejs białkowy

    *Zakładając* (co do czego mam wątpliwości), to IMVHO - oczywiście.
    Przyczyna wykreślenia: wygaśnięcie.

    pzdr, Gotfryd