  • 1. Data: 2003-06-02 17:58:59
    Temat: Diety członka zarządu a podatek
    Od: "Monika" <m...@i...net.pl>

    Witam,
    Mam pytanie czy od diet i innych należności związanych z podróżą służbową
    członka zarządu (osoba fizyczna nie będąca pracownikiem) pobiera się
    podatek. Wiem, że od 27 lutego br. obowiązuje Rozporządzenie MF dot.
    zaniechania poboru tego podatku od wymienionych grup osób. Czy w tej
    sytuacji dieta członka zarządu, który odbywa podróż służbową za granicę w
    zwiazku z uczestnictwem w targach handlowych podlega zwolnieniu z podatku
    dochodowego?

    Pozdrawiam,
    Monika

  • 2. Data: 2003-06-04 11:13:13
    Temat: Re: Diety członka zarządu a podatek
    Od: "Ewa R" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Monika" <m...@i...net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > dochodowego?
    >
    > To ja zadam pytanie uzupełniające: Czy członek zarządu nie będący
    pracownikiem może w ogóle pojechać w podróż służbową, a koszt tej podróży
    będzie kosztem uzyskania przychodu?

    Ewa R