  • 1. Data: 2003-03-04 11:03:55
    Temat: Darowizna
    Od: "Uciekająca Szara Mysz" <w...@s...polbox.pl>

    Powiedzcie mi proszę jaka jest skala w darowiźnie?
    Dla pierwszej grupy pokrewieństwa i kto do niej należy
    Dla II grupy pokrewieństwa itd
    No i ile płaci się podatku jak się przekroczy tą kwote?
    Ola

  • 2. Data: 2003-03-04 15:28:31
    Temat: Re: Darowizna
    Od: "Uciekająca Szara Mysz" <w...@s...polbox.pl>

    znalazłam jedna skalę - 9637 zł - dla pierwsze grupy pokrewieństwa - zagadza
    się?
    Olik

    Użytkownik "Uciekająca Szara Mysz" <w...@s...polbox.pl> napisał w
    wiadomości news:b42127$g3c$1@news.polbox.pl...

  • 3. Data: 2003-03-04 23:19:17
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 4 Mar 2003, Uciekajaca Szara Mysz wrote:

    >+ Powiedzcie mi proszę jaka jest skala w darowiźnie?

    Za prosto chcesz :) Jest nieco wyjątków...
    Ustawa tu:
    http://www.rp.pl/prawo/doc/dar0408.html

    ... jeszcze należy zajrzeć do rozporządzenia, bo MF czasem
    ma delegację do zmiany stawek; rozporządzenie - też
    przykładowo tu:
    http://www.rp.pl/prawo/prawo_podatki.html

    [...]
    >+ No i ile płaci się podatku [...]