  • 1. Data: 2005-04-14 09:15:47
    Temat: Darmowe probki a podatek
    Od: Arek <z...@p...onet.pl>

    WItam,

    juz kiedys zadawalem podobne pytanie (i otrzymalem odpowiedz - dzieki
    ;-)) Natomiast z kilku zrodel dochodza mnie sprzeczne informacje i
    wolalbym sie dopytac:

    dostalem probki elektroniczne z USA - jak juz pisalem producent wycenia
    je na 102 USD, urzad celny tez ma swoja wycene (tak przynajmniej to
    rozumiem z tych ich smiesznych formularzy). naliczone zostalo clo, ktore
    zostalo oplacone przez nadawce.. czy musze zglosic darowizne? w
    jakikolwiek sposob? np. na pitcie czy jakims zgloszeniu?

    drugie pytanie - zostal mi darowany (w tym roku) przez osobne prawna
    sprzet o wartosci ponad 3000 pln. czy musze to jakos zglaszac do US?

    z gory dziekuje,
    --
    Arek

    "Chcialbym umrzec spokojnie - we snie, jak moj dziadek,
    a nie wrzeszczac z przerazenia jak jego pasazerowie"