  • 1. Data: 2005-09-19 07:26:16
    Temat: DG - ryczałt obowiązek składania PIT-28
    Od: "Darek" <d...@N...gazeta.pl>

    Witam i pytam
    Właśnie otrzymałem z mojego Urzędu Skarbowego pisemko, że nie złożyłem
    zeznania podatkowego (PITa) za rok 2004, które podobno powinienem złożyć do
    końca stycznia 2005. Moja DG była wyłącznie na papierze, żadnych przychodów z
    tego tytułu nie miałem, tak więc czy powiniem składać PIT-28 w takim wypadku?
    Dzięki z góry za odpowiedź.

  • 2. Data: 2005-09-21 13:41:16
    Temat: Re: DG - ryczałt obowiązek składania PIT-28
    Od: "we442" <w...@o...pl>

    Użytkownik "Darek" <d...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > przychodów z
    > tego tytułu nie miałem, tak więc czy powiniem składać PIT-28 w takim

    Tak!! Z wartościami "0,00"... To jest życie i US, a nie przyroda

    MarekN