  • 1. Data: 2007-05-12 08:55:57
    Temat: DG/SC i wiążąca interpretacja
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    Witam

    Prowadzę DG i jestem wspólnikiem SC.
    Ze względu na transqakcje pomiędzy DG i SC chcemy ze wspólnikiem
    wystąpić o piorunochron w postaci WI.
    O WI może wystąpić podatnik, płatnik itd, w związku z czym
    jeśli dobrze rozumiem, to odnośnie PIT-u z własnych DG
    oraz ze spółki oraz VATu z DG występujemy osobno jako ja i wspólnik,
    natomiast odnośnie zapytania o VAT spółki występujemy razem jako spółka?

    Innymi słowy chcąc zapytać o to, czy sprzedaż z DG do SC i vice versa
    jest kosztem odpowiednio dla SC i DG, mogę to zrobić na jednym wniosku
    jako Jan Kowalski, o VAT z DG mogę zapytać na tym samym wniosku,
    natomiast o VAT ze spółki musimy ze wspólnikiem wysmażyć osobny wniosek
    jako spółka?

    pozdrawiam