  • 1. Data: 2010-02-16 15:45:17
    Temat: Czynności sprawdzające - termin na stawienie się
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Czy jest jakiś ustawowy termin na stawienie
    się w US w przypadku czynności sprawdzających?

    W ordynacji podatkowej, w rozdziałach "Czynności Sprawdzające"
    i "Wezwania" nic nie znalazłem (albo czegoś nie doczytałem)

    --
    Tomek

  • 2. Data: 2010-02-16 15:56:31
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2010-02-16 16:45, Tomek wrote:
    > Czy jest jakiś ustawowy termin na stawienie
    > się w US w przypadku czynności sprawdzających?
    >
    > W ordynacji podatkowej, w rozdziałach "Czynności Sprawdzające"
    > i "Wezwania" nic nie znalazłem (albo czegoś nie doczytałem)

    Z tego co pamiętam to w pouczeniu na wezwaniu jest 7 albo 14 dni.
    Jak Ci mocno zależy, to mogę poszukać jakiegoś ostatniego kwitu z US.

    Piotrek

  • 3. Data: 2010-02-16 17:21:36
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 16-02-2010 o 16:56:31 Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>
    napisał(a):

    > Z tego co pamiętam to w pouczeniu na wezwaniu jest 7 albo 14 dni.
    > Jak Ci mocno zależy, to mogę poszukać jakiegoś ostatniego kwitu z US.

    Kwit mam przed nosem - termin 5 dni, czyli w praktyce do piątku.
    Abstrahując od tego że zadzwonię i przełożę, skąd oni takie terminy biorą,
    bo zakładam że nie z kapelusza :)

    --
    Tomek

  • 4. Data: 2010-02-16 17:53:14
    Temat: Re: Czynności sprawdzające - a korekta :)
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dopnę do wątku - przy przeglądaniu papierów zauważyłem
    że uciekły mi dwa importy usług (finansowych, zwolnionych,
    więc na obliczenia wpływu nie mają).

    Muszę więc skorygować fakturę wewnętrzną, ewidencję i deklarację.
    Zgodnie z art. 81b. ordynacji, czynności sprawdzające nie zawieszają
    prawa do korekty, więc zakładam że przyniosę babce korektę VAT-7 razem
    z papierami i będzie ok - mam rację czy coś przeoczyłem?

    --
    Tomek