  • 1. Data: 2007-02-09 22:21:07
    Temat: Czy wystawić fakturę VAT może osoba bez stosunku pracy ?
    Od: Aginek <b...@a...pl>

    Witam,

    Prowadzę małą, jednoosobową firmę, od czasu do czasu ktoś z rodziny
    wystawia i podpisuje faktury za mnie. Pytanko jest więc czy osoba,
    przeze mnie upoważniona ale niezatrudniona w mojej firmie, może
    wystawiać faktury VAT, czy US może się przyczepić ?

    Pozdro
    Aga

  • 2. Data: 2007-02-10 19:34:57
    Od: "JSZ30" <a...@a...pl>

    Z tego, co wiem, w chwili obecnej faktura moze byc w ogole bez podpisu.
    Wystarczy firmowa pieczatka z nip-em.

  • 3. Data: 2007-02-10 19:52:54
    Od: "[www.goldap.info.pl]" <w...@g...net>

    >Z tego, co wiem, w chwili obecnej faktura moze byc w ogole bez podpisu.
    >Wystarczy firmowa pieczatka z nip-em.

    Troche OT - ale zapytam: A po co pieczątka?

  • 4. Data: 2007-02-10 20:46:09
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek, 9 lutego 2007 23:21
    (autor Aginek
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <eqis4k$top$1@news2.ipartners.pl>):

    I nie tylko US, ale także ZUS i PIP :D

    --
    Jego Ponurość Tristan

  • 5. Data: 2007-02-10 21:55:26
    Od: "Rafal..." <r...@i...arpa>

> [...]
    > przeze mnie upoważniona ale niezatrudniona w mojej firmie, może
    > wystawiać faktury VAT, czy US może się przyczepić ?

    Jak juz koniecznie chcesz wystawiać podpisane, to zrób faksymile i może
    nawet ciocia Krysia "podpisać" ;-)

    --
    Rafał - Tarnów
    rafal.tarnow ( małpa ) gazeta.pl

  • 6. Data: 2007-02-11 09:44:07
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    Użytkownik "JSZ30" <a...@a...pl> napisał w wiadomości
    >Z tego, co wiem, w chwili obecnej faktura moze byc w ogole bez podpisu.
    >Wystarczy firmowa pieczatka z nip-em.

    Piaczątka jest jeszcze bardziej zbędna.

  • 7. Data: 2007-02-11 11:12:58
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    Cavallino napisał(a):

    > Użytkownik "JSZ30" <a...@a...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Piaczątka jest jeszcze bardziej zbędna.

    Tu bys sie zdziwil.
    "Dzie pieczatka??"
    "Nie ma"
    "ma byc"
    "po co?"
    "bo ma byc"
    "pij kawe, koncz i idz w pizdu"

    Moglem sobie na to pozwolic, bo mialem firme w zasadzie brak odliczen i
    vat + pit platne w calosci. Nie do ruszenia.

    MarcinJM
    ____________________________
    gg: 978510, Skype: marcin.jm

  • 8. Data: 2007-02-11 12:13:54
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    Użytkownik "MarcinJM" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Moglem sobie na to pozwolic, bo mialem firme w zasadzie brak odliczen i
    > vat + pit platne w calosci. Nie do ruszenia.

    Ale o czym Ty do mnie rozmawiasz?

  • 9. Data: 2007-02-11 15:51:15
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    Cavallino napisał(a):