  • 1. Data: 2002-11-01 09:03:23
    Temat: Czy to prawda ?
    Od: "Dariusz Smus" <s...@i...pl>

    Zalozyle swojemu klientowi sprawe o zaplate nalezosci kwota ta jest bardzo
    duza jak na mozliwosci mojej firmy tak wiec balansuje na granicy bankructwa
    i musze za wszelka cene odzyskac ta kase jednak mam powazny problem z
    oplaceniem kosztow wpisu w tej sprawie. Napisalem w pozwie o zwolnieniu mnie
    z kosztow tej sprawy uzasadniajac to moja sytuacja finasowa, dolaczylem
    dokumenty potwierdzajace ten stan. Po pewnym czasie otrzymalem wezwanie do
    wpaty kosztow sadowych w kwocie 1800 zl co uczynilem. Cieszylem sie ze tylko
    tyle mam do zaplacenia. Jednak po 2 miesiacach przychodzi kolejne wezwanie
    do uiszczenia brakujacej czesci kwoty wpisu w terminie tygodniowym od daty
    doreczenia wezwania o usuniecie brakow formalnych pisma procesowego. No i
    mam klopot bo tej kwoty za cholere nie moge uzbierac ani nigdzie nie moge
    pozyczyc, a czas leci juz minol miesiac od daty otrzymania tego pisma.
    CO ROBIC ?
    JAK ZROBIC BY NIE WYCOFALI MOJEGO POZWU ?
    Co zrobic by nie stracic pierwszej kwoty wplaconej ?.
    Czy mozna rozlozyc na raty pozostala kwote 6 000 zl kosztow na raty ?
    Czy mozna to jakosc jeszcze przeciagnac ?

    pomozcie prosze !!

    --
    pozdrawiam

    Dariusz Smus