  • 1. Data: 2006-05-14 09:43:41
    Temat: Czy można działać w oparciu o PCC-1
    Od: "barysza" <b...@p...onet.pl>

    Czasami coś kupię czasmi coś sprzedam, mój dochód miesięczny to koło 500 zł.
    Jak widać po zarejestrowaniu DG z mojego dochodu zostanie ZERO.
    Czy aby grać na giełdzie muszę mieć zarejestrowaną DG. Wiem że nie ale
    dlaczego. Mój miesięczny dochód z giełdy to minimum 1000 zł.
    pzdr
    barysza

  • 2. Data: 2006-05-14 12:14:55
    Temat: Re: Czy można działać w oparciu o PCC-1
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    barysza wrote:
    > Czasami coś kupię czasmi coś sprzedam,

    co?

    mój dochód miesięczny to koło 500 zł.
    > Jak widać po zarejestrowaniu DG z mojego dochodu zostanie ZERO.
    > Czy aby grać na giełdzie muszę mieć zarejestrowaną DG.

    Nie

    > Wiem że nie ale
    > dlaczego.

    Bo gra na giełdzie to nie działalność gospodarcza.

    Mój miesięczny dochód z giełdy to minimum 1000 zł.

    a to 500 zł powyżej to z czego?