  • 1. Data: 2002-10-30 22:14:58
    Temat: Co grozi za przywóz dewiz niezgłoszony z 1995r.?
    Od: "ak" <a...@g...pl>

    Witam. Pewna osoba przywiozła z zagranicy w 1995r. znaczą kwotę
    pieniędzy nie zgłaszając tego. Jeśli to teraz wyjdzie na jaw co jej
    grozi? Czy może przedawniło się? W jakich aktach prawnych tego szukać? W
    ustawie Prawo Dewizowe nie mogę się doszukać. Wydaje mi się że trzeba
    szukać w ustawie karno-skarbowej. Doradźcie proszę.

    pozdrawiam, AK

  • 2. Data: 2002-11-07 09:02:33
    Temat: Re: Co grozi za przywóz dewiz niezgłoszony z 1995r.?
    Od: "milano" <k...@o...pl>

    Użytkownik "ak" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ustawie Prawo Dewizowe nie mogę się doszukać. Wydaje mi się że trzeba
    > szukać w ustawie karno-skarbowej. Doradźcie proszę.

    95' ???
    juz minelo prawie 7 lat :)
    chyba uleglo przedawanieniu ale to tylko moje prywatne zdanie, bo za wieksze
    wykroczenia i przestepstwa ulegaja przedawnieniu...
    zastanawia mnie tylko co to znaczy "wieksza" bo to pojecie wzgledne :)

  • 3. Data: 2002-11-07 09:50:40
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Thu, 7 Nov 2002, milano wrote:

    >+ Użytkownik "ak" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
    [...]
    >+ > Witam. Pewna osoba przywiozła z zagranicy w 1995r. znaczą kwotę
    >+ > pieniędzy nie zgłaszając tego. Jeśli to teraz wyjdzie na jaw co jej
> [...]

    Ja zawsze po takim pytaniu zastanawiam się, jak powinno się
    *udowodnić* że przestępstwo miało miejsce w '95 a nie '99...

    Pozdrowienia, Gotfryd