  • 1. Data: 2007-03-13 13:09:46
    Temat: Chcę się wymeldować w związku z wyjazdem za granicę na kilka m-cy
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Czy to coś zmienia w kwestii prowadzenia DG? Nie chcę jej likwidować. Wiem
    o konieczności ustanowienia pełnomocnika w US w przypadku wyjazdu na ponad
    2 miesiące. Coś więcej? Jakieś kłopoty? Zamierzam latem wrócić. ;)
    --
    Samotnik

  • 2. Data: 2007-03-13 15:13:48
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "Samotnik" <s...@W...samotnik.art.pl> napisał w
    wiadomości news:slrnevd8l6.bud.samotnik@localhost.localdomain..
    .
> [...]
    > wyjazdu na ponad
    > 2 miesiące. Coś więcej? Jakieś kłopoty? Zamierzam latem wrócić.

    W praktyce na pewno niczego nie zmienia. Wiem, bo od 2003 roku
    nigdzie nie jestem zameldowany.

    marekz

  • 3. Data: 2007-03-13 15:17:33
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 13.03.2007 MarekZ <m...@w...irc.pl> napisał/a:
> [...]
    .

    > W praktyce na pewno niczego nie zmienia. Wiem, bo od 2003 roku

    Ale jest subtelna różnica między nie byciem nigdzie zameldowanym, a
    wymeldowaniem w związku z wyjazdem za granicę (tylko takie wymeldowanie
    odczepia WKU od poborowego na czas wyjazdu). ;-)
    --
    Samotnik

  • 4. Data: 2007-03-13 15:20:55
    Od: "Langi" <x...@h...pl>

    > Ale jest subtelna różnica między nie byciem nigdzie zameldowanym, a
    > wymeldowaniem w związku z wyjazdem za granicę (tylko takie wymeldowanie
    > odczepia WKU od poborowego na czas wyjazdu). ;-)

    WKU to cieniasy ;) kolega napisal pismo ze jest zagranica, i sie odczepili
    siedzi sobie w Polsce, pracuje na etacie, skladki odchodza, jest tu
    zameldowany, uzywa komorki kupionej "na siebie", kiepscy z nich szpiedzy
    pozdrawiam

  • 5. Data: 2007-03-13 20:38:30
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "Samotnik" <s...@W...samotnik.art.pl> napisał w
    wiadomości news:slrnevdg4q.gno.samotnik@localhost.localdomain..
    .

> [...]
    > wymeldowaniem w związku z wyjazdem za granicę (tylko takie
    > wymeldowanie
    > odczepia WKU od poborowego na czas wyjazdu). ;-)

    No. Moim "krajem do którego się udałem" zgodnie z formularzem
    wymeldowania jest Republika Ghany. Nigdy się nie ograniczałem. :-)

    marekz.