  • 1. Data: 2011-04-15 00:42:16
    Temat: Brak faktury VAT
    Od: Wojciech Kulesza <w...@n...org>

    Witam,

    Spółdzielnia Mieszkaniowa, od której wynajmuję lokal na działalność
    gospodarczą, napisała mi ostatnio pismo, w którym informuje mnie, że od
    przyszłego miesiąca nie będzie mi dostarczać faktur za wynajem - mam je
    sobie odbierać co miesiąc u nich. Czyli teoretycznie oni wystawiają mi
    fakturę i chowają do szuflady. Jeśli sobie przyjdę do nich, to mi ją
    wydadzą, jeśli nie, to nie będę miał kosztów (czynsz płacić trzeba). Czy
    tak można?

    Pzdr.
    Wojtek

  • 2. Data: 2011-04-15 06:00:09
    Temat: Re: Brak faktury VAT
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Fri, 15 Apr 2011 02:42:16 +0200, Wojciech Kulesza napisał(a):

> [...]
    > fakturę i chowają do szuflady. Jeśli sobie przyjdę do nich, to mi ją
    > wydadzą, jeśli nie, to nie będę miał kosztów (czynsz płacić trzeba). Czy

    Jak najbardziej można. Chyba, że w umowie najmu zastrzegłeś sobie
    dostarczanie faktur.