  • 1. Data: 2006-06-18 23:47:03
    Temat: Allpay - co na to US?
    Od: "Mirek" <p...@o...pl>

    witam
    jako osoba prywatna nie prowadzaca działalności gospodarczej sprzedaje
    dostęp do płatnej części serwisu www za pośrednictwem Allpay.pl (transakcje
    kartami płatniczymi), nie wystawiają żadnego dokumentu potwierdzającego
    wysokość osiagniętych dochodów a domyślam się iż mam pewne obowiązki wobec
    urzędu skarbowego, obecnie jest to moje jedyne źródło przychodu jako młodego
    osobnika w trakcie studiów

    jakie kroki powinienem podjąć aby spać spokojnie nie obawiając się US?

    --
    pozdrawiam
    Mirek

  • 2. Data: 2006-06-19 05:14:06
    Temat: Re: Allpay - co na to US?
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Mirek napisał(a):
> [...]
    > osobnika w trakcie studiów
    >
    > jakie kroki powinienem podjąć aby spać spokojnie nie obawiając się US?

    Jak dla mie to jest DG jak w mordę strzelił, chyba ze masz umowę
    zlecenie z kazdym ze reklamodawców.

    p. m.

  • 3. Data: 2006-06-19 13:25:57
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 19 Jun 2006, mvoicem wrote:

    > Jak dla mie to jest DG jak w mordę strzelił, chyba ze masz umowę zlecenie z
    > kazdym ze reklamodawców.

    Mnie od jakiegoś czasu intryguje pytanie: co powoduje że wykluczone
    jest uznanie że taka umowa jest najmem (praw, wartosci niematerialnych
    konkretnie) i dlaczego nawet szanujące się portale opisujące różne
    przychody "internetowe" udają że przychodów z najmu nie ma :) (albo
    nie wyjaśniają dlaczego nie jest/nie może być to najem).

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)