  • 1. Data: 2010-10-19 16:06:58
    Temat: Abonament w kosztach firmy
    Od: "Tomy M." <t...@a...com>

    Może poradzicie ...

    Czy opłata abonamentu za usługę płatnej TV
    może być kosztem działalności przedsiębiorstwa?

    Profil firmy: agencja reklamowa
    W tym również realizacja materiałów/reklam video.
    Firma jest aktywna na tym polu, ma realizacje
    w tym zakresie, wystawia faktury i odprowadza podatki.

    Tomy M.

  • 2. Data: 2010-10-20 10:09:06
    Temat: Re: Abonament w kosztach firmy
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Tomy M." <t...@a...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > Firma jest aktywna na tym polu, ma realizacje
    > w tym zakresie, wystawia faktury i odprowadza podatki.

    Jesli w sposob rozsadny potrafisz uzasadnic zwiazek tego abonamentu z KUP.
    Na przyklad w celu obserwowania sytuacji na rynku, albo analizowania rynku
    docelowego ogladaczy poszczegolnych platnych TV z pakietu, to moze moze....

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2010-10-20 11:31:12
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    SDD napisal:
> [...]
    > docelowego ogladaczy poszczegolnych platnych TV z pakietu, to moze moze....

    Jak mają w pakiecie Bloomberga to już ma uzasadnienie ;)

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 4. Data: 2010-10-21 14:47:56
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Jeśli wartość pakietu posiadanych akcji spadnie, to wg US ... nie będzie miał związku
    z osiągniętym przychodem ;-))

    -----

  • 5. Data: 2010-10-23 09:57:48
    Od: "Tomy M." <t...@a...com>

    W dniu 2010-10-20 12:09, SDD pisze:
> [...]
    > docelowego ogladaczy poszczegolnych platnych TV z pakietu, to moze moze....

    Przygotowuję reklamy, spora ich część dotyczy rynku PAY TV.
    Nie zawsze są to reklamy video, najczęściej internetowe.
    Muszę być na bieżąco w tym temacie. Mam również sporą
    kolekcję reklam na dysku w tunerze PVR, a tuner podłączony
    jest do komputera przez kartę video do grabowania.
    Czy to wystarczający powód?

    Tomy M.