  • 1. Data: 2003-12-09 17:53:27
    Temat: A moze jednak niemozliwe-mozliwym?
    Od: "Bogdan Zawierski" <n...@p...pl>

    Witam

    Prowadzilem dzialalnosc gospodarcza ( jednoosobowa) przez 3 lata,
    zlikwidowalem ja 1.09.2003 roku . Nie bede moze narazie pisal dlaczego, ale
    bardzo chcialbym ja przywrocic do zycia.

    Czy cos takiego jest wogole mozliwe,(moze jest jakis ukryty "kruczek") wiem
    ze to moze glupie pytanie ale czasami zdarzaja sie cuda. :)

    Pozdrawiam

    Bogdan

  • 2. Data: 2003-12-09 22:19:27
    Temat: Re: A moze jednak niemozliwe-mozliwym?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 9 Dec 2003, Bogdan Zawierski wrote:

> [...]
    >+ zlikwidowalem ja 1.09.2003 roku . Nie bede moze narazie pisal dlaczego, ale
    >+ bardzo chcialbym ja przywrocic do zycia.

    ...no to rejestrujesz się na nowo.
    NIP masz ten sam, nie wiem jak będzie z REGONem.
    Coś ci przeszkadza ? Owszem, jako podatnik (do limitów)
    chyba będziesz "nowy".

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 3. Data: 2003-12-10 10:20:30
    Od: "Kazimierz" <k...@w...pl>

    wiadomości
    jan.zabrze.pl...

    > ...no to rejestrujesz się na nowo.
    > NIP masz ten sam, nie wiem jak będzie z REGONem.
    > Coś ci przeszkadza ? Owszem, jako podatnik (do limitów)
    > chyba będziesz "nowy".

    Regon tez jest ten sam (w kazdym razie tak bylo jakis rok temu)

  • 4. Data: 2003-12-10 12:05:47
    Od: "Bogdan Zawierski" <n...@p...pl>

    > ale

    > Regon tez jest ten sam (w kazdym razie tak bylo jakis rok temu)

    Zgadza sie Regon bedzie takze taki sam ( dzwonilem do GUSu) nazwa, adres,
    nip takze bedzie taki sam, ale mi
    najbardziej zalezy na ciaglasci podatkowej tzn chcialbym przykladowo zrobic
    korekte faktury.Czy bede mogl w tym przypadku?

  • 5. Data: 2003-12-10 21:41:37
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik Gotfryd Smolik news s...@s...com.pl ...

    > ...no to rejestrujesz się na nowo.
    > NIP masz ten sam, nie wiem jak będzie z REGONem.

    Regon też zostaje ten sam.

    --
    Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516
    budzik61(at)poczta(dot)onet(dot)pl (w nagłówku adres antyspamowy)

    "Zbyt wiele wiedzy nigdy nie ułatwia decyzji."
    Frank Herbert