  • 1. Data: 2004-01-06 08:56:48
    Temat: 20 stycznia - co trzeba wysłać do US i ZUS ?
    Od: "Mariusz" <M...@o...pl>

    Czy w tym roku trzeba wysłać do US jakąś deklarację o sposobie
    rozliczania, o tym że się prowadzi księgę, że się będzie rozliczać wspólnie
    z małżonkiem itp ?

    Zawsze się wysyłało (o ile dobrze pamiętam) deklarację że będzie się
    prowadzić księge przychodów i rozchodów (gdzie można znależć wzór takiej
    deklaracji ?), ale wczoraj w TV powiedzieli że to ostatni dzwonek i tylko do
    20 stycznia mamy czas na określenie czy rozliczamy się wspólnie z
    małżonkiem, trzeba wysyłać jakś specjalną deklaracje?

    Co z ZUSem w ubiegłych latach chcieli żeby wysyłać im jakieś deklaracje, czy
    w tym roku też?

    Pozdrawiam

    Mariusz

  • 2. Data: 2004-01-06 18:54:45
    Temat: Re: 20 stycznia - co trzeba wysłać do US i ZUS ?
    Od: "plissken" <p...@w...pl>

    Witam,

    > Czy w tym roku trzeba wysłać do US jakąś deklarację o sposobie
    > rozliczania, o tym że się prowadzi księgę, że się będzie rozliczać
    wspólnie
    > z małżonkiem itp ?

    Jesli nie chce Pan zmienic formy opodatkowania lub sposobu rozliczania z
    2003 roku to nie musi Pan skladac niczego do 20 stycznia 2004 (chyba, ze
    jest Pan ryczaltowcem ;) )

    pozdrawiam,

    Marcin K.

  • 3. Data: 2004-01-07 09:22:51
    Od: "Mariusz" <M...@o...pl>

    > Jesli nie chce Pan zmienic formy opodatkowania lub sposobu rozliczania z
    > 2003 roku to nie musi Pan skladac niczego do 20 stycznia 2004 (chyba, ze
    > jest Pan ryczaltowcem ;) )

    Nawet deklaracji że w 2004 znowu mam zamiar prowadzić księgę przychodów i
    rozchodów ?
    Zawsze trzeba było takie coś składać.

    Mariusz

  • 4. Data: 2004-01-07 09:28:26
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Mariusz napisał:

    > Nawet deklaracji że w 2004 znowu mam zamiar prowadzić księgę przychodów i
    > rozchodów ?
    > Zawsze trzeba było takie coś składać.

    Odradzam wnioskowanie o obowiazkach podatkowych roku bieżąceg na
    podstawie tego co było "zawsze" lub nawet rok temu.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 5. Data: 2004-01-07 10:13:13
    Od: "latet" <n...@n...pl>

    > Nawet deklaracji że w 2004 znowu mam zamiar prowadzić księgę przychodów i
    > rozchodów ?
    > Zawsze trzeba było takie coś składać.

    Niepawda. Rok temu przeszedłem z taka deklaracją w zębach
    do urządu i mnie pogonili, ze nie trzeba.

    latet

  • 6. Data: 2004-01-07 11:32:23
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 7 Jan 2004, latet wrote:
    [...]
> [...]
    >+
    >+ Niepawda. Rok temu przeszedłem z taka deklaracją w zębach
    >+ do urządu i mnie pogonili, ze nie trzeba.

    Potwierdzam, bo byłem w US świadkiem jak panią przede mną
    pogonili :) A przepis że nie trzeba (składać deklaracji)
    był tu omawiany. Nie pamiętam jak było ze zgłoszeniem że
    założyło się KPiR, i jest w tym roku czy nie (jeszcze nie
    sprawdzałem :)) ?

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)

  • 7. Data: 2004-01-07 14:46:57
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    Gotfryd Smolik news wrote:

    > On Wed, 7 Jan 2004, latet wrote:
    > [...]
    >
    > Potwierdzam, bo byłem w US świadkiem jak panią przede mną
    > pogonili :)

    W zeszlym roku nie bylo jasnosci czy przepis dotyczy
    juz roku 2003. To znaczy czy zlozona PRZED 2003
    rokiem deklaracja byla juz ta pierwsza o ktorej mowi ustawa...

    Ale wlasnieod 1003 jest przepis ze jak ktos juz raz sie oswiadczy
    to wystarczy.... az do zmiany.

    Boguslaw

  • 8. Data: 2004-01-07 16:04:02
    Od: "ania" <aniamh@gdgs.# @! %. eranet.pl_#@!%>

    wiadomości

    > Potwierdzam, bo byłem w US świadkiem jak panią przede mną
    > pogonili :) A przepis że nie trzeba (składać deklaracji)

    a mnie (w 2003) w jednym urzedzie pogonili ze nie chca za to w drugim
    chcieli jak najbardziej:-)
    i badz czlowieku na biezaco w przepisami:-)

    ania
    www.aem.pl GG: 1145538
    osiolek F650 CS i jeszcze 143 spiace kucyki