  • 1. Data: 2009-03-23 13:17:11
    Temat: 1% dla Piotrusia
    Od: "Ewa" <l...@o...eu>

    Kochani, może to i nie ta grupa ale sprawa dotyczy podatku :)

    jeśli nie macie pojęcia na kogo przekazać 1% to może
    www.piotrus-lach.prv.pl

    pozdrawiam i z góry dziękuję
    Ewa

  • 2. Data: 2009-03-23 15:16:34
    Temat: Re: 1% dla Piotrusia
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Ewa wrote:
    > Kochani, mo?e to i nie ta grupa ale sprawa dotyczy podatku :)
    >
    > je?li nie macie pojecia na kogo przekazaae 1% to mo?e
    > www.piotrus-lach.prv.pl
    >
    > pozdrawiam i z góry dziekuje
    > Ewa

    problem w tym, ze nie mamy podatku.

  • 3. Data: 2009-03-29 22:07:52
    Od: Wild Root <r...@l...localdomain>

    W poście <gq894l$p8t$3@inews.gazeta.pl>
    m.in. przeczytać można:

    > problem w tym, ze nie mamy podatku.

    Zazwyczaj zwrot jeszcze :)

    --
    Wild Root

  • 4. Data: 2009-03-30 06:47:40
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek 30 marzec 2009 00:07
    (autor Wild Root
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <5...@l...localdomain>):

    > Zazwyczaj zwrot jeszcze :)

    No i co z tego, że zwrot? I tak 1% można dać.
    Ja osobiście polecam chorych na SM. Straszliwa choroba prowadząca do tortur
    wieloletnich.

    --
    Tristan

  • 5. Data: 2009-04-07 10:25:38
    Od: "ktp" <k...@a...net_spam_won>

    > Ja osobiście polecam chorych na SM. Straszliwa choroba prowadząca do
    > tortur
    > wieloletnich.
    > --
    > Tristan
    skoro polecasz, to ja poproszę dla chorego z rodziny:
    OPP: Polskie Towarzystwo Stwardnienia Rozsianego (PTSR)
    KRS: 0000083356
    cel szczegółowy: "PLiR Grzegorz Sobolewski"

    dziękuję i pozdrawiam

  • 6. Data: 2009-04-07 10:28:26
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek 07 kwiecień 2009 12:25
    (autor ktp
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <49db2a38$0$29418$f69f905@mamut2.aster.pl>):

    > skoro polecasz, to ja poproszę dla chorego z rodziny:
    > OPP: Polskie Towarzystwo Stwardnienia Rozsianego (PTSR)
    > KRS: 0000083356
    > cel szczegółowy: "PLiR Grzegorz Sobolewski"

    Skoro już reklamujemy konkretne osoby, to ja znów wpłacę na:

    Polskie Towarzystwo Stwardnienia Rozsianego
    00585 Warszawa; ul. Bagatela 13/43

    KRS: 0000083356

    Cel szczegółowy: Tatiana Słomska
    Konto: 51 2130 0004 2001 0405 6198 0002